معرفی خودرو به شرط تست خودرو
معرفی خودرو به شرط تست خودرو

شرکت فروش خودرو در تبریز جدید ترین خودرو خود را به شرط تست در تبریز معرفی کرد. به گزارش قلم پرس، عصر روز یکشنبه و از ساعت ۱۶ در پیست اتومبیلرانی یادگار امام شهر تبریز و در حاشیه معرفی محصول جدید شرکت مدیران خودرو به نام TIGGO 7 مراسم ویژه ای با حضور خودروهای اسپورت برگزار شد. […]

شرکت فروش خودرو در تبریز جدید ترین خودرو خود را به شرط تست در تبریز معرفی کرد.

به گزارش قلم پرس، عصر روز یکشنبه و از ساعت ۱۶ در پیست اتومبیلرانی یادگار امام شهر تبریز و در حاشیه معرفی محصول جدید شرکت مدیران خودرو به نام TIGGO 7 مراسم ویژه ای با حضور خودروهای اسپورت برگزار شد.

طی این برنامه رانندگان این خودروها در ابتدای مراسم به انجام حرکات نمایشی پرداختند و پس از آن بخش دوم مراسم که اختصاص به معرفی خودروی یاد شده داشت با حضور مسئولین، اصحاب رسانه و گروهی از مردم علاقه مند از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز شد.

یکی از بخش های جالب و یا به قولی اصلی  این مراسم تست رانندگی خودروی TIGGO 7 توسط افراد داطلب از میان حاضرین بود تا به این ترتیب این افراد با ویژگی های محصول جدید مدیران خودرو بیشتر آشنا شوند.

خودروی TIGGO 7 که محصول شرکت نامی چِری می باشد به صورت رسمی طی ده روز آینده توسط شرکت مدیران خودرو رونمایی خواهد شد و مراسم روز گذشته پیش درآمدی بود بر این معرفی تا خریدارانی که قصد خرید این خودرو را دارند با ویژگی های آن از نزدیک آشنا شده و در انتخاب خود دچار تردید نشده و با علم کامل اقدام به خرید نمایند. 

افراد حاضر در این مراسم از طریق اطلاع رسانی که توسط شرکت مدیران خودرو انجام گرفته بود در پیست مجموعه ورزشی یادگار امام تبریز حضور یافته و پس از اسم نویسی و پس از تست این خودرو توسط راننده حرفه ای به صورت آزمایشی با محصول جدید این شرکت رانندگی کردند تا کاملا ویژگی های این خودرو را لمس نمایند، البته پس از تست نیز از هر لحاظ مدیران شرکت پگیر نظر داوطلب تست خودرو بودند تا پیشنهادات و ایرادات و دیگر مسایل مربوط به خودرو را بدانند

ویژگی این خودرو ۱۵۰۰ توربو بودن آن می باشد هدف از برگزاری مراسم تست روز یکشنبه از سوی شرکت مدیران خودرو این بود که نشان داده شود که این خودرو ضمن مصرف کم، قابلیت رقابت با خودروهای ۲۰۰۰ بدون توربو را دارد. در انتها ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که اوایل مرداد ماه همزمان با رونمایی رسمی این خودرو در تهران، مراسمی در ائل گلی تبریز برگزار شده و جوایزی نیز به افراد حاضر اهدا خواهد شد.