معرفی حمید شکری به عنوان فرماندار تبریز به وزارت کشور
معرفی حمید شکری به عنوان فرماندار تبریز به وزارت کشور

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: حمید شکری به عنوان فرماندار تبریز انتخاب شده و به وزارت کشور معرفی شده است. به گزارش قلم پرس به نقل از  خبرگزاری فارس، رحیم شهرتی‌فر اظهار داشت: فرماندار تبریز انتخاب شده و به وزارت کشور نیز معرفی شده است، تا چند روز دیگر معرفی عمومی خواهد شد. […]

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: حمید شکری به عنوان فرماندار تبریز انتخاب شده و به وزارت کشور معرفی شده است.

به گزارش قلم پرس به نقل از  خبرگزاری فارس، رحیم شهرتی‌فر اظهار داشت: فرماندار تبریز انتخاب شده و به وزارت کشور نیز معرفی شده است، تا چند روز دیگر معرفی عمومی خواهد شد.

وی با بیان اینکه به محض تائید وزارت کشور، فرماندار شروع به کار خواهد کرد، ادامه داد: آقای حمید شکری فرد منتخب برای سمت فرمانداری بوده که با صدور حکم وزارت کشور در روزهای آتی کار خود را آغاز خواهد کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی در ادامه  در پاسخ به نشر برخی شایعات در رابطه با انتقال بیماری حیوانی به شهرهای مرزی ابراز کرد: بیماری‌هایی از جمله آنفلوآنزا می‌تواند از طریق پرندگان مهاجر و وحشی به پرندگان انتقال یابد.

وی ادامه داد: ورود هرگونه موجود زنده و حیوانی از مرزهای کشور تحت قرنطینه قرار می‌گیرد و کارشناسان دامپزشکی سریع وارد عمل می‌شوند و اجازه انتقال به داخل شهر را نمی‌دهند.

شهرتی‌فر تاکید کرد: انتقال بیماری از طریق حیوانات مریض به کشور و از جمله شهرهای مرزی شایعه‌ای بیش نبوده و اصلاً اجازه چنین موضوعی را نمی‌دهیم.

گزارش فارس حاکی است، حمید شکری دارای کارشناسی ارشد علوم سیاسی و از جانبازان دوران دفاع مقدس است.

وی متولد نقده از توابع استان آذربایجان‌غربی است و در دولت اصلاحات ابتدا بخشدار و سپس فرمانداری این شهر را بر عهده داشته است.

شکری بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سال ۹۲ برای سال اول به عنوان مدیریت امور اجتماعی، سلامت و ورزش سازمان منطقه آزاد ارس انجام وظیفه کرده و از سال دوم این دولت به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه منصوب شده است.