معترضان کویتی، پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند
معترضان کویتی، پرچم رژیم صهیونیستی را آتش زدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، صدها نفر از مردم کویت بعد از ظهر چهارشنبه (روز گذشته) تجاوازت صهیونیست‌ها به مردم فلسطین را محکوم کردند. شمار زیادی از ساکنان کویت با برگزاری تظاهرات، پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند و پرچم فلسطین بر روی برج‌های مشهور کویت نیز نقش بست. روزنامه القدس العربی […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، صدها نفر از مردم کویت بعد از ظهر چهارشنبه (روز گذشته) تجاوازت صهیونیست‌ها به مردم فلسطین را محکوم کردند.

شمار زیادی از ساکنان کویت با برگزاری تظاهرات، پرچم رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند و پرچم فلسطین بر روی برج‌های مشهور کویت نیز نقش بست.

روزنامه القدس العربی گزارش داد، مردم کویت این تظاهرات را با شعار «ما در کنار شما هستیم» برگزار کردند و شعارهای «مرگ بر اسرائیل و لا اله الا الله، اسرائیل دشمن الله» سر دادند.

به گزارش این روزنامه، معترضان فقط حق داشتند به صورت پیاده، وارد میدان «الاراده» شوند و پلاکاردهایی نیز در رد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در دست گرفتند و این مسئله را محکوم کردند.

«اسامه الزید» فعال کویتی در این باره گفت: «به دوستان خود در کشورهای شورای همکاری خلیج [فارس] پیام می‌دهیم که هر گونه عادی‌سازی با صهیونیستها، فایده‌ای ندارد، بلکه به قاتل ملت فلسطین کمک می‌کند».

در پی بمباران صهیونیستها که از ۱۰ روز پیش آغاز شد، ۲۲۷ نفر شهید شدند و ۱۲ اسرائیلی نیز به هلاکت رسیدند.

«زهرا حبیب» یکی از شهروندان فلسطینی معترض گفت که «فلسطین و [مسجد] الاقصی در قلبهای ماست… کاملا مخالف عادی‌سازی هستیم».

حبیب تأکید کرد، کمک کردن به قدس، بر اساس عقاید است و «اینجا تا آخرین نفس می‌گوییم: لبیک یا قدس، لبیک یا اقصی… و این مسئله را به فرزندان خود منتقل خواهیم کرد».

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص