جهانگیری: مردم کمک کننده مسئولین کشور برای حل مشکلات است.
جهانگیری: مردم کمک کننده مسئولین کشور برای حل مشکلات است.

معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به این سئوال که تا چه حدی توانستیم شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت را محقق کنیم، گفت: ما به عنوان دولت تلاش کردیم، ملت هم تلاش خود را کرده است به همین دلیل امسال گره های بسیار بزرگی از مسیر ملت برداشته شد. به گزارش قلم پرس، اسحاق […]

معاون اول رئیس جمهور در پاسخ به این سئوال که تا چه حدی توانستیم شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت را محقق کنیم، گفت: ما به عنوان دولت تلاش کردیم، ملت هم تلاش خود را کرده است به همین دلیل امسال گره های بسیار بزرگی از مسیر ملت برداشته شد.

به گزارش قلم پرس، اسحاق جهانگیری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در پاسخ به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی جماران اظهار کرد: مردم خودشان انقلاب کردند و خود  را بانی انقلاب می دانند. مردم  رژیم سلطنتی را ساقط و نظام جمهوری اسلامی را مستقر کردند.

وی افزود: مردم این نظام را یک نظام الهام بخش می دانند که می تواند در سطح جهان و امت اسلام یک راه جدیدی را پیش روی امت اسلامی قرار دهد.

معاون اول رئیس جمهور افزود: جمهوری اسلامی در سطح بین المللی و داخلی دنبال افزایش اعتبار و موقعیت خود است. حضور مردم در این راهپیمایی در واقع کمک کننده مسئولین کشور برای حل مشکلات است. به همین دلیل مردم حساسیت فراوانی دارند در همه راهپیمایی ها حضور گسترده داشته باشند  و نتیجه حضور آنها این بوده است که نظام هر سال با قدرت و قوت بیشتری عمل کرده است.

جهانگیری در پاسخ به این سوال خبرنگار جماران که تا چه حدی توانستیم شعار همدلی و همزبانی دولت و ملت را محقق کنیم، اظهار کرد: ما به عنوان دولت تلاش کردیم، ملت هم تلاش خود را کرده است به همین دلیل امسال گره های بسیار بزرگی از مسیر ملت برداشته شد.

وی افزود: یکی از مهم ترین این گره ها حل مسئله هسته ای بود که با پشتوانه ملت، با هدایت های رهبر معظم انقلاب به نتیجه رسید.