مشکلات و نیازهای ساختاری شهر باید برطرف شود
مشکلات و نیازهای ساختاری شهر باید برطرف شود

به گزارش قلم پرس، جواد ششگلانی شامگاه روز شنبه در نشست هم‌اندیشی رئیس و اعضای شورای شهر تبریز با روسای ادوار گذشته شورا اظهار کرد: برگزاری این جلسات اقدامی تحسین‌برانگیز بوده و امیدواریم تداوم داشته باشد.وی افزود: در خصوص اقدامات مدیران دوره‌های گذشته باید نگاه منصفانه‌ای داشته باشیم و بگوییم که از کجا به کدام […]

به گزارش قلم پرس، جواد ششگلانی شامگاه روز شنبه در نشست هم‌اندیشی رئیس و اعضای شورای شهر تبریز با روسای ادوار گذشته شورا اظهار کرد: برگزاری این جلسات اقدامی تحسین‌برانگیز بوده و امیدواریم تداوم داشته باشد.
وی افزود: در خصوص اقدامات مدیران دوره‌های گذشته باید نگاه منصفانه‌ای داشته باشیم و بگوییم که از کجا به کدام مرحله رسیده‌ایم، یقینا تلاش آنها در راستای خدمت به مردم بوده است.
ششگلانی گفت: بهتر است نیازهای شهر را احصا کرده و نسبت به امکانات و نیازها برنامه‌ریزی شده و بر همان اساس به شهروندان خدمات ارائه داده شود.
وی با بیان اینکه روابط بین‌بخشی از مهم‌ترین موضوعات بوده که ضروری است مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: بهتر است دستگاه‌های مختلف باهم در یک خط قرار گیرند و وظایف هم‌پوشانی شود تا مجموعه‌ها در مقابل هم قرار نگیرند.
رئیس ادوار گذشته شورای اسلامی شهر تبریز افزود: بعضا اتفاق افتاده که مسئولان شهری و استانی باهم کارها را با حمایت به خوبی پیش برده‌اند و در مقطعی هم اختلافاتی پیش آمده که توفیق سلب شده است.
وی اظهار کرد: شهر باید همانند مجموعه‌ای تعریف شود که همه به یک هدف واحد تلاش می‌کنند، در این صورت قطعا موفقیت حاصل خواهد شد.
ششگلانی یادآور شد: برخی کارشناسی‌ها در حوزه مدیریت شهری واقعی نیست و در مجموعه شهر ما شاید اجرایی نشود در این راستا یک سری مشکل ساختاری داریم و تا آنها برطرف نشود، کارها پیش نمی‌رود.