مشروح نتایج نهایی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر
مشروح نتایج نهایی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی دقایقی پیش نتیجه نهایی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر را اعلام کرد. دکتر سعید شبستری گفت: با پایان یافتن شمارش و تجمیع آرا در ۹۰۳ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر و تایید هیات نظارت بر انتخابات استان، نتیجه […]

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی دقایقی پیش نتیجه نهایی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر را اعلام کرد.

دکتر سعید شبستری گفت: با پایان یافتن شمارش و تجمیع آرا در ۹۰۳ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر و تایید هیات نظارت بر انتخابات استان، نتیجه نهایی مرحله دوم انتخابات مجلس در این حوزه مشخص شد.

وی تعداد آرای ماخوذه در این حوزه را ۳۲۵ هزار و ۹۵۶ رای اعلام و خاطرنشان کرد: بر اساس نتایج به دست آمده از ۳۱۳ هزار و ۶۴۳ رای صحیح، به ترتیب خانم‌ها و آقایان: زهرا ساعی با ۱۳۴ هزار و ۱۳۱ رای، محمدحسین فرهنگی با ۱۱۶ هزار و ۷۳۸ رای، شهاب‌الدین بی‌مقدار با ۱۱۲ هزار و ۳۴۵ رای و علیرضا منادی سفیدان با ۱۰۹ هزار و ۱۴۹ رای حایز اکثریت آرا شده و به عنوان نمایندگان این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

شبستری اضافه کرد: در این حوزه همچنین آقایان محمداسماعیل سعیدی ۱۰۹ هزار و ۴۲ رای، سیدعلی‌اصغر الموسوی ۱۰۷ هزار و ۵۹۸ رای، عباس عباس‌زاده ۱۰۵ هزار و ۳۴۶ رای و سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی ۱۰۰ هزار و ۷۹۷ رای کسب کردند.

رییس ستاد انتخابات استان اعلام کرد: کاندیداها می‌توانند تا ۴۸ ساعت پس از انتشار آگهی نتایج، اعتراض خود را نسبت به نتیجه انتخابات به هیات‌های نظارت اعلام کنند.