مسئول سوری: برای تأمین امنیت انتخابات، آمادگی کامل داریم
مسئول سوری: برای تأمین امنیت انتخابات، آمادگی کامل داریم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «ناصر دیب» معاون وزیر کشور سوریه تأکید کرد که این وزارتخانه، در پی تأمین امنیت و حفظ سلامت مراکز انتخاباتی این کشور است. دیب به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که وزارت کشور سوریه در حال فراهم کردن مقدمات حراست از مراکز انتخاباتی در همه استانهای این کشور است. وی […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «ناصر دیب» معاون وزیر کشور سوریه تأکید کرد که این وزارتخانه، در پی تأمین امنیت و حفظ سلامت مراکز انتخاباتی این کشور است.

دیب به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که وزارت کشور سوریه در حال فراهم کردن مقدمات حراست از مراکز انتخاباتی در همه استانهای این کشور است.

وی تأکید کرد، وزارت کشور برای تأمین امنیت مراکز انتخاباتی و انتقال صندوقها برای شمارش آراء، آمادگی کامل دارد.

 این مسئول سوری ادامه داد: «پس از پایان فرآیند انتخابات، نیروهای امنیتی، صندوق [آراء] را به مکانهای مخصوص تحت نظارت کمیته عالی قضایی انتخابات انتقال خواهند داد».

معاون وزیر کشور سوریه تأکید کرد، همه شهروندان سوری مسئولیت‌پذیری بالایی دارند و از حق خود برای حضور در فرآیند انتخابات استفاده خواهند کرد.

دیب با بیان اینکه انتخابات یک وظیفه ملی است، خاطر نشان کرد، شهروندان سوریه با آزادی و صلح، از حق انتخاباتی خود استفاده می‌کنند.

انتخابات ریاست جمهوری سوریه چهارشنبه پنجم خرداد ماه جاری برگزار خواهد شد. شهروندان سوری مقیم خارج هم پنجشنبه گذشته رأی خود را به صندوق انداختند.

انتهای پیام/