مردم  با همراهی نکردن معاندان در اغتشاشات، همه توطئه‌ها را خنثی کردند
مردم  با همراهی نکردن معاندان در اغتشاشات، همه توطئه‌ها را خنثی کردند

[ad_1] مردم با همراهی نکردن معاندان در اغتشاشات، همه توطئه‌ها را خنثی کردند فرماندار بناب گفت: جا دارد از مردم ولایتمدار شهرستان بناب که اغتشاشگران را همراهی نکرده و با همکاری‌های نزدیک خود با نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی اجازه نداند حتی شیشه‌ای در شهرستان شکسته شود، تقدیر و تشکر کنم. به گزارش قلم پرس،از […]

[ad_1]

مردم با همراهی نکردن معاندان در اغتشاشات، همه توطئه‌ها را خنثی کردند


فرماندار بناب گفت: جا دارد از مردم ولایتمدار شهرستان بناب که اغتشاشگران را همراهی نکرده و با همکاری‌های نزدیک خود با نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی اجازه نداند حتی شیشه‌ای در شهرستان شکسته شود، تقدیر و تشکر کنم.

به گزارش قلم پرس،از بناب، رضا لعلی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای تأمین شهرستان بناب با امام جمعه این شهرستان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در اوج اقتدار است و از این بابت ذره‌ای ترس به دل راه ندهید؛ اظهار کرد: با یاری خداوند و حمایت‌های همیشگی مردم از این امتحان نیز سربلند بیرون خواهیم آمد.

رئیس شورای تأمین شهرستان بناب با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان افزود: در چهار روز گذشته تعداد محدودی افراد فریب‌خورده که اکثریت آنها نیز غیربومی بودند، قصد داشتند شهرستان بناب را نیز درگیر اغتشاشات کنند که با هوشیاری و حضور به موقع نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، بسیجیان و حافظان نظام در صحنه تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

لعلی اضافه کرد: جا دارد از مردم ولایتمدار شهرستان بناب که اغتشاشگران را همراهی نکرده و با همکاری‌های نزدیک خود با نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی اجازه نداند حتی شیشه‌ای در شهرستان شکسته شود، تقدیر و تشکر کنم.

وی گفت: جا دارد از قاطبه مردم از جمله دانشجویان، دانش‌آموزان، فرهنگیان و به‌ویژه اصناف و بازاریان عزیز بناب که حتی یک مورد هم اقدام به بستن مغازه‌های خود ننمودند، تقدیر و تشکر کنم.

فرماندار بناب در ادامه یادآور شد: همان‌طوریکه در سال‌های اول انقلاب منافقین کوردل را مردم سرجایشان نشاندند، با عاملان و فریب‌خوردگان اغتشاشات اخیر نیز برخورد خواهد شد.

لعلی تأکید کرد: از خانواده‌ها نیز انتظار داریم مراقب فرزندان خود باشند و فریب دشمن را نخورند.

پایان پیام/س


[ad_2]