مردم، پشتیبان و قدردان فرزندان خود در نیروهای انتظامی و امنیتی هستند
مردم، پشتیبان و قدردان فرزندان خود در نیروهای انتظامی و امنیتی هستند
فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که مردم، همواره پشتیبان و قدردان فرزندان خود در نیروهای انتظامی و امنیتی هستند، گفت: مردم غیور استان، پشتیبان نیروهای امنیتی بوده و این موضوع را اخیرا با حضور حداکثری خود در اقصا نقاط استان و محکومیت اغتشاشات اخیر به نمایش گذاشتند.

به گزارش قلم پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین عبدی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در استان به مناسبت هفته فراجا، با درود به روح پاک شهدا و با اشاره به شعار هفته گرامیداشت فراجا “پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس”، اظهار کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر قوای مسلح از جمله ارتش، سپاه، بسیجیان عزیز و نیروهای امنیتی، مدافع حقوق شهروندان، مجری قوانین، حافظ امنیت جامعه و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان این‌که نیروهای امنیتی کشور به دور از خانواده در راستای حفظ امنیت کشور جانانه و مردانه خدمت می‌کنند، تصریح کرد: نیروهای جان‌برکف نیروی انتظامی همواره در عرصه‌های مختلف حافظ نظم و امنیت بوده و به طور میانگین هر سه روز یک شهید در راه حفظ امنیت کشور و مبارزه با اشرار، تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به آشوب‌های اخیر و با بیان این‌که دشمن امروز با استفاده از تمام ابزارهای تبلیغاتی، در پی به چالش کشیدن و تضعیف این نیروی ارزشمند است، تاکید کرد: دشمن در آشوب‌های اخیر، از تمامی امکانات تبلیغاتی و مزدوران آموزش دیده خود استفاده کرد تا به خیال خود با بهره گیری از احساسات جوانان، به قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند، اما غافل بودند که مردم ایران همواره پشتیبان و قدردان فرزندان خود در نیروهای انتظامی و امنیتی هستند.

عبدی خاطرنشان کرد: مردم غیور استان، پشتیبان نیروهای امنیتی بوده و این موضوع را با حضور حداکثری خود در محکومیت اغتشاشات اخیر به نمایش گذاشتند.

بر اساس این گزارش، همزمان با هفته گرامیداشت فراجا، صبگاه مشترک نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان‌شرقی با حضور یگان‌های منتخب در مقر فرماندهی انتظامی استان برگزار شد.

انتهای پیام/