مرحله استانی نخستین مهرواره “سرود آفرینش” در تبریز برگزار شد
مرحله استانی نخستین مهرواره “سرود آفرینش” در تبریز برگزار شد
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی گفت: مرحله استانی نخستین مهرواره " سرود آفرینش" در استان آذربایجان شرقی، با معرفی راه یافتگان به مرحله کشوری به کار خود پایان داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی، علی بینش افزود: در این مهرواره ضمن رونمائی از ۱۱ سرود منتخب مراکز کانون پرورش فکری استان، ۳ سرود با رای داوران این مهرواره به مرحله کشوری مهرواره سرود راه یافتند.
وی با اشاره به تلاش چند ماهه گروه‌های سرود مراکز کانون تاکید کرد: کار تولید شعر، آهنگ و لباس بسیاری از این سرودها از شهریور ماه سال جاری آغاز و نوجوانان علاقه‌مند تلاش ارزشمندی برای حضور در این مهرواره را داشتند.
وی تمرین کار گروهی را یکی از دستاوردهای این مهرواره دانست و بر آمادگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی برای تعامل و همکاری با سایر ادارات و نهادهای استان در اجرای فعالیت سرود تاکید کرد.
بینش خاطر نشان کرد: گروه‌ءهای سرود مراکز کانون پرورش فکری در شبستر، اهر، کلیبر، هادیشهر، میانه و مجتمع کانون تبریز و نیز مراکز شماره ۱، ۲ ، ۳، ۵ و ۶ کانون در تبریز در این مهرواره، سرودهای خود را به روی صحنه بردند.
وی تصریح کرد: با نظر هیئت داوران گروه‌های سرود مراکز کانون در اهر به رهبری بابک اسلامی ، کلیبر به رهبری فاطمه زارعی و مرکز شماره ۳ تبریز به رهبری سولماز صادق‌زاده به عنوان راه یافتگان استان به مهرواره کشوری مهرواره سرود که اسفند ماه برگزار خواهد شد، معرفی شدند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اضافه نمود: داوران این مهرواره همچنین در بخش خلاقیت در اجرا- مرکز شماره ۶ تبریز- مربی: فهیمه پابرجا، در بخش شعر، مرکز مجتمع تبریز- علی اصغر مقنی، در بخش آهنگسازی، مرکز ۵ تبریز، محمد ملکی اصل، بخش رهبری گروه، مرکز میانه، عضو: حدیث اَمَنی، بخش برشور، مرکز ۲ تبریز، رفعت هریزچی و در بخش طراحی لباس، مرکز شبستر، مربیان: ژیلا عاقل شبگاهی- مهناز مهدی اکبریلر شایسته تقدیر شناخته شدند.
بینش در پایان اظهار داشت: آقایان مهداد کرباسی و یحیی اسماعیل‌زاده و خانم عابدینی داوران مرحله استانی سرود آفرینش بودند که روز ۵ دی ماه در مجتمع کانون تبریز برگزار شد.