مدیران کل صدا و سیمای زنجان و آذربایجان شرقی جابه‌جا می‌شوند
مدیران کل صدا و سیمای زنجان و آذربایجان شرقی جابه‌جا می‌شوند

مدیران کل صدا و سیمای زنجان و آذربایجان شرقی جابه‌جا می‌شوند به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، «سید محسن لطیفی و مرتضی صفری» در حکمی از سوی رئیس سازمان، مدیر کل صدا و سیمای زنجان شد و مرتضی صفری مدیر کل فعلی زنجان با حکم رئیس سازمان راهی آذربایجان شرقی می‌شود. سید […]

مدیران کل صدا و سیمای زنجان و آذربایجان شرقی جابه‌جا می‌شوند

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، «سید محسن لطیفی و مرتضی صفری» در حکمی از سوی رئیس سازمان، مدیر کل صدا و سیمای زنجان شد و مرتضی صفری مدیر کل فعلی زنجان با حکم رئیس سازمان راهی آذربایجان شرقی می‌شود.

سید محسن لطیفی مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز زنجان، کارشناس ارشد مدیریت اجرایی است و از سال ۱۳۸۱ همکاری خود را با صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به عنوان تهیه کننده برنامه‌های تلویزیونی آغاز و ده‌ها عنوان فیلم تلویزیونی، مستند و برنامه‌های ترکیبی را برای رسانه ملی تهیه کرده است.

وی پیش از این معاون سیمای مرکز آذربایجان شرقی بوده است و مدیریت تولید سیما و مدیریت باشگاه خبرنگاران جوان آن مرکز بخش دیگری از سوایق مدیریتی وی به شمار می‌رود.
لطیفی، از نوزدهم فروردین ۱۳۹۴ با حکم سه ساله جایگزین «علی نواداد» در صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی شده بود.

گفتنی است، مرتضی صفری ۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۰ با حکم عزت‌الله ضرغامی به جای به عنوان مدیر کل صدا و سیمای زنجان منصوب و جایگزین علی اکبر رزمجو شد.

مرتضی صفری، کارشناس مدیریت از دانشگاه پیام نور، کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه آزاد و دانشجوی دکترای مدیریت و دارای تالیفاتی چون کتاب «تأثیرات رسانه‌ها بر گستره عمومی جامعه، شهید باکری الگویی ماندگار برای جوانان و چگونگی دعوت جوانان به نماز» است
از سوابق اجرایی و مدیریتی وی می‌توان به مسئول مرکز تداوم آموزش عقیدتی سیاسی به مدت ۳ سال، تهیه کننده برنامه‌های روتین صدای مرکز آذربایجان غربی به مدت یک سال، مدیر تولید صدای مرکز آذربایجان غربی به مدت ۱۸ ماه، معاون صدای مرکز آذربایجان غربی به مدت ۳ سال، معاون صدای مرکز مهاباد به مدت یک سال، مشاور معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران به مدت یک سال، مدیرکل تربیت بدنی استان ایلام به مدت ۲ سال، مدیرکل صداوسیمای مرکز مهاباد به مدت ۳ سال و مدیرکل صداوسیمای مرکز زنجان به مدت ۷ سال می‌توان اشاره کرد.

مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید صدا و سیمای مرکز زنجان قرار است روز پنجشنبه برگزار شود.