مددی: AFC برای میزبانی چیزی‌ابلاغ نکرده است/ همه تلاش‌خود را برای تقویت تیم به کار می‌گیریم
مددی: AFC برای میزبانی چیزی‌ابلاغ نکرده است/ همه تلاش‌خود را برای تقویت تیم به کار می‌گیریم

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، پس از صعود آبی‌پوشان به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان‌آسیا، صحبت‌های مختلفی در خصوص شرایط تیم‌ به میان آورد که در گفت‌وگوی زیر می‌خوانید: – در ابتدا خاطر صعود افتخارآفرین استقلال به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا به شما تبریک می‌گویم و ارزیابی شما از عملکرد […]

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، پس از صعود آبی‌پوشان به مرحله حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان‌آسیا، صحبت‌های مختلفی در خصوص شرایط تیم‌ به میان آورد که در گفت‌وگوی زیر می‌خوانید:

– در ابتدا خاطر صعود افتخارآفرین استقلال به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا به شما تبریک می‌گویم و ارزیابی شما از عملکرد آبی‌پوشان در مرحله گروهی این مسابقات چیست؟

بنده از نزدیک شاهد تلاش‌های کادرفنی و در راس آن آقای فرهاد مجیدی بودم که چقدر با تلاش، صبر و حوصله کوشش کردند استقلالی را بسازند که هواداران انتظار داشتند. ایشان در مدت زمان کوتاهی که به استقلال آمده‌اند، تغییرات زیادی در نوع بازی استقلال ایجاد کرده‌اند و من معتقدم استقلال سزاوارانه راهی مرحله بعدی شد. بی تردید اینکه تنها صعود کننده از گروه مرگ باشید، بزرگی کار انجام شده را در جده عربستان نشان می‌دهد.

– در رقابت‌های گروهی لیگ قهرمانان آسیا، استقلال در چند زمان مختلف از داوری دچار مشکلاتی شد. آیا برای ادامه‌دار نبودن این مساله در مرحله حذفی برنامه‌ای وجود دارد؟

در این خصوص پیگیری های لازم را از طریق امور بین الملل فدراسیون فوتبال کشورمان و کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام خواهیم داد.

– باتوجه به صعود استقلال به مرحله حذفی، باشگاه استقلال پاداشی در نظر گرفته است؟

بله، پاداش ویژه‌ای بابت صعود و هر پیروزی از سوی هیات مدیره محترم مصوب و به تیم تعلق گرفته است.

– استقلال در مرحله حذفی میزبان الهلال عربستان است. آیا برنامه‌ای برای گرفتن میزبانی و نرفتن به کشور ثالت وجود دارد؟

فعلا صحبت در این رابطه زود است و همه مسائل مربوط به میزبانی هم در دست ما نیست. از طرفی مطالب مطرح شده در فضای مجازی رسمی نیست و هنوز AFC به ما چیزی را ابلاغ نکرده است. به هر حال، ان‌شاءالله پیگیری ها را انجام و موضع رسمی خود را بعد از بررسی‌های مربوطه اعلام خواهیم کرد.

– با توجه به درخشش بازیکنان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، هواداران نگران وضعیت تمدید بازیکنان استقلال هستنند. تا اینجای کار این مساله به وضعیت مشخصی رسیده است؟

در خصوص تمدیدی‌ها و لیست خرید، با نظر آقای مجیدی کار را پیش خواهیم برد و جهت برهم نخوردن تمرکز تیم، صحبت در این رابطه را زود می‌دانم ولی به هواداران این قول را می‌دهم که همه تلاش خود را جهت حفظ و تقویت تیم به کار می‌بندیم.

– با توجه به مشخص شدن وضعیت استقلال، کادر فنی برنامه‌ای برای بازگشت محمد دانشگر دارد؟

ایشان با نظر آقای مجیدی از لیست آسیایی کنار گذاشته شده‌اند و هروقت آقای مجیدی اجازه دهند، در تمرینات حاضر خواهند شد.

– آینده استقلال را در لیگ قهرمانان آسیا و رقابت‌های پیش‌رو چطور می‌بینید؟ آیا هواداران می‌توانند منتظر ستاره سوم در آسیا باشند؟

قول می‌دهیم که همه تلاش خود را بکنیم تا استقلال سومین ستاره را هم به دست آورد. کار بسیار سختی پیش روی ماست ولی این مسئله انگیزه ما را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام