محمود دولت‌آبادی: به افطاری روحانی می‌روم
محمود دولت‌آبادی: به افطاری روحانی می‌روم

«من به حسن روحانی رای داده‌ام و به همین رای که دادم، احترام می‌گذارم. بنابراین من دعوت ایشان را برای افطار پاسخ خواهم داد. دیگران هم هر کاری می‌خواهند انجام دهند به خودشان مربوط است.» به گزارش قلم پرس، محمود دولت‌آبادی در یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت: «به رای خود احترام می‌گذارم برخی از هنرمندان […]

«من به حسن روحانی رای داده‌ام و به همین رای که دادم، احترام می‌گذارم. بنابراین من دعوت ایشان را برای افطار پاسخ خواهم داد. دیگران هم هر کاری می‌خواهند انجام دهند به خودشان مربوط است.»

به گزارش قلم پرس، محمود دولت‌آبادی در یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت:

«به رای خود احترام می‌گذارم

برخی از هنرمندان اعلام کرده‌اند که در میهمانی افطار رییس‌جمهور شرکت نخواهند کرد. من عملکرد هیچ شخصیتی را تعیین نمی‌کنم و معمولا هم در هیچ گروه و دسته‌ای نبوده و نیستم. من به حسن روحانی رای داده‌ام و به همین رای که دادم، احترام می‌گذارم. بنابراین من دعوت ایشان را برای افطار پاسخ خواهم داد. دیگران هم هر کاری می‌خواهند انجام دهند به خودشان مربوط است؛ چرا که معتقدم هر شخصیتی یک دید مختص به خود دارد.

به نظر من حسن روحانی تا آنجا که توانسته برای پیشبرد اهداف و برنامه‌هایش کوشش کرده است. شاید در رسیدن به برخی از این هدف‌ها موفق نشده باشد که البته موفق هم نبوده اما من ضمن آن که با بستانکاری‌های خودم از این سیستم باقی می‌مانم در عین حال به رای خود نیز احترام می‌گذارم و در این مهمانی حضور خواهم یافت و امیدوارم که شرایط بهتر شود.»