محمد امامی: پیشکسوت ماشین‌سازی نیستم/تیم باید به کارخانه بازگردد
محمد امامی: پیشکسوت ماشین‌سازی نیستم/تیم باید به کارخانه بازگردد
بازیکن سابق تیم ماشین‌سازی تبریز گفت: پیشکسوت این تیم نیستم و فقط 10 سال در این تیم بازی کردم.

به گزارش قلم پرس محمد امامی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: مگر من پیشکسوت باشگاه ماشین‌سازی هستم که در مورد این تیم نظر دهم، من فقط ۱۰ سال در این تیم بازی کرد. امروز پیشکسوتان باشگاه ماشین‌سازی کسانی هستند که هیچ وقت پیراهن این تیم را بر تن نکرده و از تلویزیون‌ بازی‌های این تیم را نگاه کردند و‌ نظر آنها برای این باشگاه اولویت دارد.

وی افزود: سال ۷۳ با مرحوم فکری عنوان بهترین تیم شهرستانی را کسب کردیم، سال ۷۴ با مرحوم ناصر حجازی سرنوشت جام را تغییر داده و بهمن را از قهرمانی لیگ بازداشتیم. در آن سال ها ماشین‌سازی برای خود ابهتی داشت و خیلی از تیم‌های مطرح هم در آرزوی شکست دادن تیم ماشین‌سازی بودند.

بازیکن سابق ماشین‌سازی گفت: امروز اخباری از تیم ماشین‌سازی می شنوم که واقعا تاسف می‌خورم که این تیم به این روز افتاده است. من هیچ وقت در تیم ماشین‌سازی شکست با اختلاف ۳ گل را به یاد نمی‌آورم، اما امروز این ‌تیم به شکست‌های سنگین ۶ گل برابر تیم‌هایی عادت کرده که مجموع سال‌های فعالیت این تیم‌ها از زمان تاسیس به نصف قدمت ماشین‌سازی هم نمی‌رسد.

مهاجم سرعتی تیم ماشین‌سازی تبریز و ذوب‌آهن اصفهان تاکید کرد: تیم ماشین‌سازی تا روزی که به کارخانه بازنگردد روز خوش نخواهد دید. این یک واقعیت است و نباید کتمان کنیم. حتی ماشین‌سازی در سال‌های اخیر به لیگ برتر هم رسیده است، اما به هر حال وضعیت بخش خصوصی در فوتبال کشور پایدار نبوده و تیم باید به صاحب اصلی‌اش که کارخانه ماشین‌سازی است، بازگردد.

انتهای پیام/