محسن فروزان توسط سازمان اطلاعات سپاه عاشورا دستگیر شد + جزئیات
محسن فروزان توسط سازمان اطلاعات سپاه عاشورا دستگیر شد + جزئیات
محسن فروزان دروازه بان تیم تراکتور سازی تبریز به همراه همسرش توسط سازمان اطلاعات سپاه عاشورا دستگیر شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری بسیج، بنا بر خبری که دقایقی قبل توسط سازمان اطلاعات سپاه عاشورا منتشر شد، محسن فروزان، دروازه بان تیم تراکتور سازی تبریز به همراه همسرش به اتهام تبانی و شرط بندی،  ۹ اردیبهشت توسط سازمان اطلاعات سپاه عاشورا در تهران بازداشت شد.
به دنبال تبانی و دسیسه محسن فروزان در بازی سپیدرود و تراکتور و احراز تبانی در این دیدار، این بازیکن خاطی و همسرش به اتهام حضور فعال در شبکه شرط‌بندی بازی‌های فوتبال با حکم دادسرای فرهنگ و رسانه بازداشت شدند.

علیرضا بیگی، نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی به خبرگزاری تسنیم گفت: با توجه به اتفاقات دیدار تراکتورسازی مقابل سپیدرود و لطمه‌ای که به تیم شهر ما خورد، پیگیری‌های لازم را انجام دادیم و در نهایت این پیگیری‌ها به نتیجه رسید و محسن فروزان و همسرش بازداشت شدند.

وی در خصوص اتهام محسن فروزان و همسرش که باعث دستگیری آنها شده است، اظهار داشت: اتهام آنها شرط‌بندی است، اما جزئیات پرونده را نمی‌دانم که در این خصوص باید از قاضی پرونده سؤال بپرسید.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مشخص شد که در خصوص ماجراهای دیدار تراکتورسازی مقابل سپیدرود، حق با ما بوده و تیم ما آسیب جدی خورد. فقط از وزارت ورزش و جوانان گله‌مند هستیم که برخورد جدی نکرد و سه هفته زمان برد تا در نهایت این موضوع اعلام شود.

بیگی در واکنش به این مسئله که زمان بردن این ماجرا شاید نیاز به تحقیقات بیشتر و بررسی داشته تا اتهام به اثبات برسد، اظهار داشت: مگر قرار بود جعبه سیاه هواپیما را بشکافند؟ فیلم مسابقه موجود بود و می‌توانستند با تشکیل کمیته‌ای فنی، ارادی یا غیرارادی بودن حرکت این بازیکن را بررسی کنند. با این حال مهم این بود که مشخص شود حق با تراکتورسازی بوده و همین‌طور هم شد.

وی در خصوص تهدید برخی هواداران تراکتورسازی در خصوص دیدار فردا مقابل پرسپولیس، گفت: چنین مسائلی که به میان آمده، درست نیست و موضوع فروزان هم ارتباطی با باشگاه پرسپولیس ندارد. مردم تبریز هم با اخلاق و جوانمردی همیشگی آذربایجانی‌ها نظم و انضباط خودشان را در بازی با پرسپولیس نشان خواهند داد.

 

بازپرس پرونده برای این دو نفر که برای رسیدگی به پرونده شرط‌بندی احضار شده بودند، قرار وثیقه صادر کرده که به‌دلیل عجز از تودیع وثیقه بازداشت شده‌اند.