متجاوزان به حریم جنگل دستگیر شوند
متجاوزان به حریم جنگل دستگیر شوند

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار با مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست استان با گرامیداشت هفته محیط زیست و تاکید بر ضرورت حفاظت از محیط زیست، اظهار داشت: خوشبختانه توجه به صیانت از محیط زیست در جامعه بسیار بهتر شده است. وی افزود: زمانی که مردم در […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار با مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست استان با گرامیداشت هفته محیط زیست و تاکید بر ضرورت حفاظت از محیط زیست، اظهار داشت: خوشبختانه توجه به صیانت از محیط زیست در جامعه بسیار بهتر شده است.

وی افزود: زمانی که مردم در منطقه‌ای قلع و قمع درختان را مشاهده می‌کنند، سریع گزارش می‌دهند و این بسیار خوب است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر لزوم نگهداری از جنگل‌ها، ادامه داد: ارسباران شمال دوم ایران است، آب و هوای بی‌نظیری دارد، جنگل‌ها و مراتع نقش پرارزشی در زندگی انسان دارد مانند تولید اکسیژن حفظ نظام زیستی و جلوگیری از سیل.

وی اضافه کرد: باید بیش از پیش به حفاظت از محیط زیست توجه شود و متجاوزان به حریم جنگل دستگیر شوند.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر لزوم کاهش آلایندگی در بخش صنعت، گفت: امروزه تکنولوژی پیشرفت کرده است و تجهیزات طبیعت دوست موجود است، صنعتگران باید برای تهیه این تجهیزات و فیلترها هزینه کند تا محیط زیست تمیزتری داشته باشیم.

 آل‌هاشم  ضمن تشکر از همکاران اداره‌کل حفاظت از محیط زیست آذربایجان‌شرقی، محیط‌بانان و… که همواره در تلاش صیانت از محیط زیست هستند، خاطرنشان کرد: فعالیت نهادها و تشکلات مردم‌نهاد و دوستداران طبیعت نیز بسیار شایان تقدیر است، این عزیزان همواره کارهای بزرگی برای حفظ محیط زیست انجام داده‌اند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱/س