مبارزه با فساد باید در همه حوزه‌ها نهادینه شود
مبارزه با فساد باید در همه حوزه‌ها نهادینه شود

خبرگزاری میزان – احمدرضا بهرامی در نشست مشترک اعضاء شورای قضایی و شورای معاونین دادگستری چهارمحال و بختیاری بر نهادینه شدن مبارزه با فساد در جامعه تأکید کرد. رئیس شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه در خصوص مبارزه با فساد گفت: فساد در […]

خبرگزاری میزان – احمدرضا بهرامی در نشست مشترک اعضاء شورای قضایی و شورای معاونین دادگستری چهارمحال و بختیاری بر نهادینه شدن مبارزه با فساد در جامعه تأکید کرد.

رئیس شورای قضایی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه در خصوص مبارزه با فساد گفت: فساد در نظام اداری تنها به دریافت رشوه و یا جرائم مرتبط با مبانی اخلاقی منوط نمی‌شود و اگر فرد شاغل در یک دستگاه در راستای قواعد و ارکان سازمان متبوع خود فعالیت نکند این موضوع خود می‌تواند به عنوان فساد تلقی شود.

بهرامی تکریم ارباب رجوع، ارتقاء سطح کیفی خدمات، و مبارزه با کار چاق کن‌ها را از اصولی دانست که همواره باید در همه دستگاه‌ها به ویژه دادگستری و سازمان‌ها تابعه قوه قضائیه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای قضایی استان در ادامه به موضوع انتخابات و لزوم فراهم آوردن زمینه مشارکت حداکثری مردم پرداخت و اظهار داشت: همه ما مکلف هستیم تا با ایجاد شور و انگیزه مردم را به شرکت در انتخابات ترغیب کنیم.

وی یکی از وظایف مهم مسئولان استان را نظارت بر حسن جریان انتخابات و پیشگیری و مقابله با تخلفات احتمالی دانست و گفت: مسئولان سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان باید هماهنگ با دستگاه قضایی از تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور استفاده کنند.

گفتنی است در نشست مشترک اعضاء شورای قضایی و شورای معاونین داگستری که به میزبانی سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان برگزار شد مدیران کل سازمان‌های تابعه گزارشی از مجموعه اقدامات خود در سال گذشته را ارائه کردند.

انتهای پیام/