ماموریت رئیس کل دادگستری گلستان برای احیاء ۳۴۸ کارخانه راکد
ماموریت رئیس کل دادگستری گلستان برای احیاء ۳۴۸ کارخانه راکد

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در گفت‌وگو با میزان از ماموریت دادستان‌های این استان برای احیاء ۳۴۸ کارخانه راکد خبر داد. رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: ۳۴۸ مورد از واحد‌های تولیدی راکد در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان شناسایی و لیست آن‌ها به تفکیک هر شهرستان به دادستان‌ها ارسال شده است. وی […]

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در گفت‌وگو با میزان از ماموریت دادستان‌های این استان برای احیاء ۳۴۸ کارخانه راکد خبر داد.

رئیس کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: ۳۴۸ مورد از واحد‌های تولیدی راکد در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان شناسایی و لیست آن‌ها به تفکیک هر شهرستان به دادستان‌ها ارسال شده است.

وی افزود: دادستان‌ها مکلفند پس از بازدید از این واحد‌ها و بررسی مشکلات آن‌ها با کمک دستگاه‌های اجرایی برای رونق دوباره این واحد‌ها تلاش کنند.

بیشتر بخوانید:

هاشمیان گفت: ستاد‌های اقتصاد مقاومتی در همه حوزه‌های قضایی استان گلستان فعال است و به صورت دوره‌ای واحد‌های تولیدی را پایش و برای گره گشایی از تولیدکنندگان تلاش می‌کنند.

رئیس کل دادگستری گلستان اظهار کرد: در دوسال گذشته با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان، ۳۷ کارخانه تعطیل و نیمه تعطیل دوباره احیا و حدود هزار و ۲۰۰ کارگر در این واحد‌ها مشغول به کار شدند.

انتهای پیام/