ماشین‌سازی ۰ – سایپا ۰ / تکرار نتیجه بازی رفت
ماشین‌سازی ۰ – سایپا ۰ / تکرار نتیجه بازی رفت
بازی تیم‌های ماشین‌سازی تبریز با سایپای کرج با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی تبریز و سایپا تهران از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶ در ورزشگاه بنیان‌دیزل به مصاف هم رفتند.

* مسیح زاهدی، عزیز معبودی، رضا خالقی‌فر و احمد زنده‌روح به دلیل عدم تمرینات مناسب در طول هفته در لیست بازی ماشین‌سازی مقابل سایپا حضور ندارند.

* این بازیکنان پیش از بازی اعتصاب کرده بودند. مهاجری هم در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش گفته بود که تغییرات زیادی در ترکیب تیمش مقابل سایپا داشته و به نفرات جوان میدان خواهد داد.

* علی دایی، سرمربی تیم سایپا  و رضا مهاجری، سرمربی تیم ماشین‌سازی در تیم ملی دانشجویان ایران در دهه ۷۰ همبازی بودند.

* ترافیک شدید در راه‌آهن تبریز و جاده دیزل‌آباد که به خاطر تصادف بود، سبب شده که هواداران تیم ماشین‌سازی پشت ترافیک مانده و برای رسیدن به ورزشگاه زمان بیشتری را صرف کنند.

* به نظر می‌رسد به دلیل اینکه این بازی حساسیت زیادی ندارد و ضمن اینکه ماشین‌سازی در ۳ بازی آخر خانگی خود متحمل ۲ باخت و یک مساوی شده است، استقبال زیادی از این بازی صورت نگرفته است.

* ترکیب سایپا مقابل ماشین‌سازی به شرح زیر است:

حامد فلاح زاده، عبدالله ناصری، رضا علیاری، مهرداد کفشگری، رضا اسدی، آرشرضاوند، معین عباسیان، امید دره، آرمان رمضانی، امید جهانبخش و مصطفی تابیح پور

* ترکیب ماشین ‌سازی برابر سایپا هم به شرح زیر اعلام شد:

 فرناندو دخسوس، محمد اهل شاخه، محمدحسین کنعانی، یوسف سیدی، فرید بهزادی، محسن یوسفی، سیداحمد مهدی‌زاده، احسان علوان‌زاده، فرشاد سالاروند، احسان تأییدی و سعید مهری

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس