لغو سفر وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به آنکارا از سوی ترکیه
لغو سفر وزیر انرژی رژیم صهیونیستی به آنکارا از سوی ترکیه

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها و منابع خبری از عقب نشینی ترکیه در دعوت از یک وزیر رژیم صهیونسیتی به آنکارا به دنبال وحشیگری های این رژیم علیه ساکنان فلسطین اشغالی وتشدید درگیری‌ها در غزه خبر دادند.  منابع خبری صهیونیست سه شنبه شب به وقت تهران گزارش کردندکه ترکیه از دعوت «یووال اشتانیتز» […]

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رسانه‌ها و منابع خبری از عقب نشینی ترکیه در دعوت از یک وزیر رژیم صهیونسیتی به آنکارا به دنبال وحشیگری های این رژیم علیه ساکنان فلسطین اشغالی وتشدید درگیری‌ها در غزه خبر دادند.

 منابع خبری صهیونیست سه شنبه شب به وقت تهران گزارش کردندکه ترکیه از دعوت «یووال اشتانیتز» وزیر انرژی رژیم اسرائیل  برای شرکت در نشستی در ترکیه به دلیل تشدید درگیری در بیت المقدس صرف نظر کرده است.

وبگاه «احوال» نیز گزارش داد که هزاران نفر در ترکیه دوشنبه شب در چندین استان در اعتراض به خشونت‌های رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان به خیابان‌ها آمدند.

معترضان در مقابل سفارت رژیم صهیونیستی در آنکارا و کنسولگری این رژیم در استانبول و همچنین مکانهای دیگر تجمع کردند. جمعیت در استانبول در اعتراض به حملات علیه فلسطینی‌ها شعار می‌دادند و قرآن تلاوت می‌کردند.

رئیس جمهور ترکیه نیز اخیرا در تماس تلفنی با رئیس تشکیلات خودگردان و رئیس دفتر سیاسی حماس بر حمایت ترکیه از حق فلسطین در دفاع از قدس تاکید کرد. «رجب طیب اردوغان» در تماس با «محمود عباس» و «اسماعیل هنیه» گفت: «همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا جامعه بین الملل و دنیای اسلام را به توقف تروریسم اسرائیل وادار کنم.»

مسجد الاقصی و مناطق اطراف آن در بیت المقدس، طی روزهای اخیر صحنه حملات شدید نظامیان صهیونیست در راستای نقشه‌های رژیم صهیونیستی برای یهودی سازی قدس و تقسیم زمانی و مکانی اماکن مقدس آن است. اوج این حملات در روز دوشنبه (دیروز – ۱۰ می) در صحن‌های مختلف مسجدالاقصی صورت گرفت که به تعبیر شیخ «عکرمه صبری» خطیب مسجدالاقصی یک «جنگ واقعی» در این مسجد آغاز شد

انتهای پیام/