لزوم گسترش فرهنگ بسیج و تربیت نسل سلیمانی ها را در جامعه
لزوم گسترش فرهنگ بسیج و تربیت نسل سلیمانی ها را در جامعه
فرمانده جدید سپاه ناحیه امامت تبریز گفت : برای نهادینه کردن فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) در جامعه باید فرهنگ بسیج و تربیت نسل سلیمانی ها در جامعه را گسترش دهیم.

به گزارش قلم پرس، سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل در مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه امامت تبریز اظهار داشت: یکی از نعمت های الهی برای ما وجود انقلاب اسلامی است و ما وظیفه داریم طبق آیه (ثم لتسئلن یومئذ عن النعیم) در مقابل تمامی نعمت های خداوندی ،پاسخگو و شاکر باشیم.

وی افزود : قطعا در روز قیامت از نعمت های الهی سوال خواهد شد و آن موقع همه مسئولین باید در قبال مسئولیت هایی که داشته اند پاسخگو باشند.
فرمانده  جدید سپاه ناحیه امامت با بیان اینکه کشتی انقلاب ، طوفانهای پر تلاطمی را با موفقیت پشت سر گذاشته است گفت : بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، ۴۰ ساله شدن انقلاب اسلامی با وجود انواع اقسام توطئه ها و فتنه ها چیزی شبیه به معجزه و نعمت الهی است.
سرهنگ پاسدار پور اسماعیل ادامه داد : وجود ولایت فقیه ، ازعوامل اصلی و تاثیر گذار در بقا ، سربلندی و پیشرفت انقلاب اسلامی و به عنوان موتور محرکه انقلاب است.
وی با بیان اینکه خدمت در سپاه و بسیج که به عنوان ستون خیمه انقلاب محسوب می‌شوند، توفیقی الهی است ادامه داد: رجاء واثق دارم که با عنایت خداوند باری تعالی و توجهات حضرت ولی عصر(عج) بتوانیم سربازی لایق و شایسته برای مقام معظم رهبری باشیم و بتوانیم فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) را با نشر فرهنگ بسیج و تربیت نسل سلیمانی ها در جامعه گسترش دهیم.