لزوم هوشیاری مردم در برابر تلاش‌های رذیلانه دشمنان/ نقش‌آفرینی گروه‌های مرجع برای خنثی‌سازی توطئه‌های روانی
لزوم هوشیاری مردم در برابر تلاش‌های رذیلانه دشمنان/ نقش‌آفرینی گروه‌های مرجع برای خنثی‌سازی توطئه‌های روانی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی ضمن قدردانی از عدم همراهی مردم با اغتشاش‌گران و لزوم هوشیاری نسبت به تلاش‌های مذبوحانه و رذیلانه دشمن، بر نقش‌آفرینی شخصیت‌ها و گروه‌های مرجع بویژه دانشجویان به عنوان پرچمداران علم و آگاهی در صحنه خنثی‌سازی توطئه‌های روانی تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس، تراب محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی، مملو از دشمنی‌ها و خباثت‌هایی است که برای ایجاد انحراف در مسیر زلال این انقلاب و دستیابی به مقاصد شوم و شیطانی صورت گرفته، اما این تهدیدها به فرصت‌های عظیم تحول و بازدارندگی مبدل شده است.

وی افزود: جمهوری اسلامی همواره در مقاطعی که خیز بلندی برای پیشرفت و ثبات برداشته، مورد کینه‌توزی ضدانقلاب و تهدید امنیت روانی جامعه قرار گرفته و اکنون نیز جریان نفاق و عناد فرصت را فراهم دیده و با روایت‌های جعلی و مستمسک قرار دادن یک حادثه درحال بررسی و با هدف قرار دادن احساسات پاک جوانان، به اموال عمومی و نوامیس مردم حمله‌ور شده و بار دیگر، پرده از چهره کریه خود برداشته است.

محمدی خاطرنشان کرد: مدعیان حقوق بشر از یک سو با طراحی عملیات‌های متنوع رسانه‌ای، برای درگذشت تلخ یک شهروند ایرانی، اشک تمساح می‌ریزند و از سوی دیگر چشم بر قتل ده‌ها زن بی‌پناه در اقصی نقاط جهان می‌بندند که آخرین نمونه آن، قتل یک دختر جوان توسط سرباز آمریکایی در عراق بود.

وی ادامه داد: فتنه جاری، انتقام از دستاوردهای راهبردی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی، دفاعی و اقتصادی کسب نموده تا سیاهه دیگری بر کارنامه دشمنی‌های مستکبرین و بدخواهان ایران عزیز، رقم خورده باشد.

معاون استاندار آذربایجان شرقی اشاره کرد: دستگیری تیم‌های تروریستی در مرزهای شمال غرب کشور، میدان‌داری اندک افراد غیربومی در اغتشاشات، آتش‌سوزی‌ها، تخریب اموال عمومی و تعرض به نوامیس مردم قهرمان تبریز، نشانه مبرهنی است بر آن که ملت شریف آذربایجان هیچ نسبتی با جریان معاند ندارد و اتاق فکر ضدانقلاب از هماهنگی سازمان‌یافته‌ای برای آشوب‌های اخیر برخوردار بوده‌اند.

محمدی خاطرنشان کرد: به فضل الهی و به مدد همراهی هموطنان عزیز و همکاری نیروهای امنیتی و انتظامی، از این فتنه با سربلندی عبور خواهیم کرد و برگ زرین دیگری از سربلندی در صیانت از امنیت و آرامش جامعه کسب خواهیم نمود.