پویایی خانواده فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در راستای افق توسعه شهر
پویایی خانواده فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در راستای افق توسعه شهر
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، تغییر و تحول مجموعه را گامی در جهت پویایی و تحرک بیشتر خانواده بزرگ فعالان فرهنگی و ورزشی شهر معرفی کرد.

به گزارش قلم پرس، رسول جوانعلی آذر در نشست معارفه دو تن از معاونان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز که در حضور مدیران این مجموعه برگزار شد، گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، مسئولیت‌های گسترده و متنوعی دارد و نظر به ضرورت تعریف مسئولیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های جدید، لازم است با انگیزه و انرژی بیشتری در این حوزه حضور داشته باشیم.

وی با قدردانی از حضور و نقش مؤثر همه فعالیت‌های صورت‌گرفته همه همکاران خود در حوزه‌های معاونت فرهنگی و هنری و نیز حوزه سلامت و امور اجتماعی، افزود: در ماه‌ها و سال‌های گذشته اقدامات در خور تحسین و ارزشمندی از طرف جناب آقای سیروس مصطفی و همه همکاران ایشان در حوزه فرهنگی هنری و نیز، آقای حسن‌زاده، و سایر همکاران در حوزه امور اجتماعی انجام گرفته است که من لازم می‌دانم از وی صمیمانه قدردانی کنم.

جوانعلی آذر با بیان اینکه مجموعه سازمان همواره برای مسئولیت‌های خود آمادگی کامل خواهد داشت، گفت: حوزه‌های فرهنگی و هنری، امور اجتماعی، ورزش، سلامت و گردشگری و سایر حوزه‌ها به فعالیت خود استمرار خواهند بخشید و برای فصلی جدید از رویدادهایی که بتواند اثر مثبت خود را بر بدنه شهر بگذارند، کمک کند.

در ادامه این نشست، ضمن قدردانی از فعالیت‌های سیروس مصطفی به عنوان معاون پیشین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، حسین باهر به عنوان معاون فرهنگی این سازمان منصوب شد.

در ادامه همچنین سهیلا صفری به عنوان سرپرست معاونت امور اجتماعی سازمان منصوب و فعالیت خود را آغاز کرد.