هدف از تغییرات مدیریتی، به‌کارگیری برنامه و فکر جدید است
هدف از تغییرات مدیریتی، به‌کارگیری برنامه و فکر جدید است
شهردار تبریز گفت: هدف از ایجاد تغییرات در بدنه مدیریتی شهرداری تبریز، به‌کارگیری برنامه و فکر جدید است.

به گزارش قلم پرس، عباس رنجبر در جلسه معرفی معاونان و مدیران جدید شهرداری تبریز اظهار کرد: معمولا با تغییراتی که در شورای اسلامی شهر ایجاد می شود، متعاقب آن مبنای تغییر در شهرداری نیز شکل می‌گیرد و امروز نیز شاهد تغییر و جابجایی چند مدیر در شهرداری تبریز هستیم.

وی ادامه داد: اگر تغییر و تحولی در کار نبود، این مسئولیت‌ها به ما نمی‌رسید و در همان نفرات قبلی باقی می‌ماند تا اینکه اجبارا یا قهرا یک مسئول کنار می‌رفت.

شهردار تبریز عنوان کرد: هر مدیری که روی کار می‌آید، ایده و برنامه خاصی را دارد و در ساختار مدیریتی کشور ما و حتی دنیا، اجرای این برنامه‌ها با قید زمانی است و علم و تحقیق نشان داده که یک مدیر هر چه در چنته دارد، در دوره‌ای مشخص ارائه می‌کند؛ مگر اینکه یک مدیری برنامه‌ای طولانی مدت داشته باشد و بتواند در دوره بعدی هم حضور داشته باشد.

وی افزود: بر این اساس و با توجه به نیاز به فکر جدید و انرژی جدید، تصمیم گرفتیم از همکارانی که در گذشته برنامه ارائه کرده بودند، در برخی پست‌ها استفاده کنیم و این تغییرات به این معنی نیست که مدیر قبلی ایراد و اشکال داشته است وگرنه منِ مسئول باید موظف به پیگیری می‌شدم.

رنجبر گفت: به‌کارگیری برنامه و فکر جدید، هدف از این تغییرات است و در این راستا امروز تغییراتی را در بدنه مدیریتی شهرداری تبریز داریم و من ضمن معرفی معاونان و مدیران جدید، از عزیزانی که طی سال‌های گذشته در مجموعه شهرداری تبریز زحمت کشیده‌اند، تشکر می‌کنم.