لزوم تعیین تکلیف پرونده‌هایی که پس از گذشت سه ماه در شورای حل اختلاف بلاتکلیف مانده اند
لزوم تعیین تکلیف پرونده‌هایی که پس از گذشت سه ماه در شورای حل اختلاف بلاتکلیف مانده اند

خبرگزاری میزان – غلامرضا مهدوی، رئیس شورای حل اختلاف استان تهران در نشست مدیران شورای حل اختلاف استان تهران گفت: پرونده‌هایی که بعد از گذشت سه ماه تاکنون در مورد آن‌ها تصمیم گرفته نشده باید به فوریت تعیین تکلیف شود. رئیس شورای حل اختلاف استان تهران خاطرنشان کرد: سرپرستان باید در هر ماه اعلام کنند […]

خبرگزاری میزان – غلامرضا مهدوی، رئیس شورای حل اختلاف استان تهران در نشست مدیران شورای حل اختلاف استان تهران گفت: پرونده‌هایی که بعد از گذشت سه ماه تاکنون در مورد آن‌ها تصمیم گرفته نشده باید به فوریت تعیین تکلیف شود.

رئیس شورای حل اختلاف استان تهران خاطرنشان کرد: سرپرستان باید در هر ماه اعلام کنند که چه تعداد پرونده بالای سه ماه تعیین تکلیف شده و بازرسین اعزامی به مجتمع‌ها محاسن، معایب و نقایص مجتمع‌ها را منعکس کنند تا در خصوص آن‌ها تصمیم گیری شود و بدنبال آن نیز سرپرستان مجتمع‌ها از لحاظ قابلیت و شایستگی ارزیابی و بررسی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: ظرف یک ماه آینده با همکاری مدیریت انفورماتیک شورای حل اختلاف استان تهران در خصوص دادرسی الکترونیکی اتاقی در کلیه مجتمع‌ها تهیه شود و از طریق ویدئوکنفرانس برخی از جلسات رسیدگی برگزار شود.

مهدوی تصریح کرد: بازسازی برخی از مجتمع‌ها در دستور کار قرار دارد و سرپرستان همواره در دسترس مردم باشند و خود را از دسترس مردم دور نکند.

انتهای پیام/