لزوم ایجاد فضای ورزشی در مجتمع های مسکونی
لزوم ایجاد فضای ورزشی در مجتمع های مسکونی
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با توجه بالا بودن آمار جمعیتی برخی مجتمع‌های مسکونی به‌منظور افزایش سرانه ورزشی باید سازوکارهای لازم برای ایجاد فضاهای ورزشی در این مجتمع‌ها اندیشیده شود.

به گزارش عصرتبریز، پرویز هادی در نشست کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تجلیل از سجاد ممی زاد بازیکن تبریزی تیم ملی هاکی ایران در ابتدای جلسه، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شد تلاش خواهیم کرد با دعوت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی شهر تبریز ضمن تجلیل از آنها مشکلات پیش روی ورزش شهر تبریز را نیز از زبان آنها بشنویم.

وی ادامه داد: پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی شهرمان نقش بسیار مهمی در بالابردن نام تبریز در میادین ورزشی داخلی و خارجی دارند و افتخاری برای شهر تبریز محسوب می‌شوند.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به موضوع افزایش سرانه فضاهای وزشی مخصوصاً در مناطق محروم، اضافه کرد: متأسفانه به امروز گام‌های آن‌چنان مؤثری در افزایش سرانه ورزشی شهر تبریز برداشته نشده است باتوجه‌به این موضوع طی بازدیدهایی که انجام شده بر اساس اولویت‌بندی نسبت به این موضوع اقدام خواهد شد.

وی با اشاره به زمین موجود در کنار اداره کل برق در منطقه ۷ تبریز، ادامه داد: باتوجه‌به حمایت‌های شهردار کلانشهر تبریز در راستای افزایش سرانه ورزشی شهر، طی بازدیدهایی انجام شده موضوع بررسی و هماهنگی‌ها و دستورات لازم برای تحویل قطعه زمین موجود به کمیسیون ورزش و تبدیل آن به فضای ورزشی انجام شده است.

هادی با اشاره به تراکم جمعیتی موجود در مجتمع‌های مسکونی منطقه اندیشه تبریز گفت: با توجه بالا بودن آمار جمعیتی این مجتمع‌ها کمبود فضاهای ورزشی بسیار نمود دارد باتوجه‌به فضای موجود در این مجتمع‌ها ایجاد فضاهای ورزشی می‌تواند در افزایش سرانه ورزشی شهر و رضایت شهروندان مؤثر باشد.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه برخی محدودیت‌ها در ارائه خدمات به مجتمع‌های مسکونی با هماهنگی هیئت‌امناهای این مجتمع‌ها باید سازوکارهایی برای ایجاد فضاهای ورزشی در این مناطق اندیشیده شود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با تأکید بر اینکه در بیشتر مناطق محروم تنها خواسته‌شان ایجاد زمین فوتبال است، ادامه داد: با ایجاد فضاهای لازم و نصب تجهیزات ورزشی با کمترین هزینه می‌توان در کنار افزایش سرانه ورزشی به نتایج مناسبی رسید.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای تشکیل سازمان ورزش افزود: متأسفانه برخی افراد شناخته شده که با سنگ‌اندازی در مسیر اهداف کمیسیون سعی داشتند از تشکیل سازمان ورزش جلوگیری کنند.

هادی ادامه داد: خوشبختانه با وجود اقداماتی که برای جلوگیری از این امر انجام دادند تلاش‌های کمیسیون در تشکیل سازمان ورزش به نتیجه رسید.

وی با اشاره به انتصاب مسئولان حوزه ورزش در مناطق ده‌گانه شهری تبریز، گفت: این موضوع در راستای احصا مشکلات موجود در مناطق همچنین در تقویت حوزه ورزش کارمندان نیز مؤثر خواهد بود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز با تأکید بر پیگیری هرچه سریع‌تر موضوع کارکنان طرف قرارداد با شرکت خدماتی پاک شهر سبز تبریز گفت: در حال حاضر تعدادی از ورزشکاران جزو کارکنان شهرداری تبریز هستند و متأسفانه به علت بی‌توجهی برخی افراد از وضعیت موجود ناراضی هستند و این مسئله متوجه مجموعه شهرداری تبریز می‌شود که باید موردتوجه قرار گیرد.

انتهای پیام/