لزوم ارتقای توانمندی بانوان در بخش‌های مختلف آذربایجان شرقی
لزوم ارتقای توانمندی بانوان در بخش‌های مختلف آذربایجان شرقی

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت ارتقای توانمندی بانوان در بخش های مختلف استان، گفت: در اولین فرصت تمام مسائل مربوط به بانوان خاروانا با همکاری اعضای شورای شهر، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی متولی پیگیری و اقدام های مورد نیاز انجام خواهد شد. به گزارش خبرگزاری قلم پرس، پروین […]

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهمیت ارتقای توانمندی بانوان در بخش های مختلف استان، گفت: در اولین فرصت تمام مسائل مربوط به بانوان خاروانا با همکاری اعضای شورای شهر، شهرداری و دستگاه‌های اجرایی متولی پیگیری و اقدام های مورد نیاز انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری قلم پرس، پروین اشراقی در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر خاروانا با بیان این که زنان استان همیشه در تمام بخش های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی حضور فعال داشتند، گفت: شاید بانوان برخی از روستاها و شهرستان ها وضعیت مناسبی در زمینه امکانات تفریحی و ورزشی نداشته باشند ولی تمام تلاشمان را انجام می دهیم تا بستر مورد نیاز را آماده کنیم.

وی در خصوص لزوم اشتغال بانوان فارق التحصیل و کارآفرین در خاروانا، گفت: برای حضور و فعالیت زنان در تمام عرصه ها باید بیش از پیش بستر مورد نیاز در جامعه آماده شود.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: در اسرع وقت، در جمع زنان خاروانا حضور خواهم یافت تا از نزدیک، مشکلات بخش های مختلف زنان خاروانا را بررسی و برای رفع موانع، تصمیمات لازم اتخاذ شود.

در این جلسه رشتبر عضو شورای اسلامی شهر خاروانا با ارائه گزارشی از وضعیت بانوان خاروانا خواستار رسیدگی به مشکلات بانوان بخش خاروانا شد.

این عضو شورای اسلامی شهر خاروانا با اشاره به وضعیت بانوان خاروانا در بخش های مختلف، گفت: در حال حاضر در شهر خاروانا برای بانوان سالن ورزشی اختصاصی، پارک ویژه بانوان، فرهنگسرا، امکانات ورزشی، تفریحی و آموزشی وجود ندارند.

رشتبر به موضوع ازدواج زودهنگام اشاره کرد و افزود: افزایش آمار طلاق و تحکیم بنیان خانواده از جمله مسائل این منطقه است.