قوه قضائیه، مرجع تظلّم خواهی و پناهی برای تولیدکنندگان است
قوه قضائیه، مرجع تظلّم خواهی و پناهی برای تولیدکنندگان است

به گزارش  خبرگزارس فارس از تبریز، سعید عمرانی امروز در نشست هم اندیشی با قضات ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، ضمن تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، کارنامه قوه قضائیه در تحقق شعار دو سال اخیر از جمله، تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی را درخشان توصیف کرد و گفت: […]

به گزارش  خبرگزارس فارس از تبریز، سعید عمرانی امروز در نشست هم اندیشی با قضات ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، ضمن تأکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات، کارنامه قوه قضائیه در تحقق شعار دو سال اخیر از جمله، تولید، اشتغال و اقتصاد مقاومتی را درخشان توصیف کرد و گفت: قوه قضائیه، مرجع تظلّم خواهی و پناهی برای تولیدکنندگان است.

وی فتح باب حل مشکلات تولیدگران در قوه قضائیه را در راستای احساس مسئولیت مسئولان قضایی مبنی بر جلوگیری از بیکاری کارگران دانست و افزود: لازمه دادستانی و فریادرسی و قضاوت، رعایت عدالت حتی در نگاه به طرفین پرونده است. قاضی باید عاشق قضاوت با هدف اجرای عدالت باشد.

موسی خلیل الهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی نیز ضمن قدردانی از قضات و کارکنان دادگستری به جهت عدم تعطیلی محاکم در ایام کرونا، عملکرد دادگستری استان در حوزه تثبیت حقوق مالکیّت دولت در اراضی ملّی و منابع طبیعی و احیای واحدهای تولیدی و حمایت از تولید را درخشان توصیف کرد و گفت: از ابتدای شروع موضوع اجرای قانون جامع حد نگار تا پایان سال ۱۳۹۹، بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار از اراضی ملی در استان تثبیت شده است.

وی افزود: اعتماد واحدهای تولیدی و صنعتی به مسئولان قضایی بیش از متولّیان امر است و مراجعه اول مدیران واحدهای تولیدی به دادگستری است و دادگستری نیز مشکلات واحدها از حیث کارگری، مالیاتی و تسهیلات بانکی را با تشکیل جلسات مختلف حل و فصل و در نتیجه از تعطیلی واحدها جلوگیری می کند.
خلیل الهی با اشاره به اینکه تمام معاندین نظام دست به دست هم داده اند تا انتخابات را با تبلیغات خود به ویژه در فضای مجازی تحت الشعاع قرار دهند افزود: مردم به سرنوشت کشور حساس هستند و ان شاء الله در انتخابات شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۵