قهرمانی دیگر برای تراکتورسازی کمرنگ شده است / تکلیف فوتبال ما مشخص نیست
قهرمانی دیگر برای تراکتورسازی کمرنگ شده است / تکلیف فوتبال ما مشخص نیست

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: قهرمانی دیگر برای تراکتورسازی کمرنگ شده است و باید جایگاهمان در رده دوم را حفظ کنیم. به گزارش  قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد بازی حرف بزنم باید از انصاری و همکارانش […]

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: قهرمانی دیگر برای تراکتورسازی کمرنگ شده است و باید جایگاهمان در رده دوم را حفظ کنیم.

به گزارش  قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری بعد از بازی با فولاد اظهار داشت: قبل از اینکه در مورد بازی حرف بزنم باید از انصاری و همکارانش تشکر کنیم که زمین خوبی آماده بازی کردند. از همینجا هم اعلام می‌کنم نمایندگان ایران در آسیا نتایج خوبی کسب کنند تا صعودشان حتمی شود.

وی افزود: استقلال خوزستان تیم خوبی است و امیدوارم دکتر شریعتی نگاه ویژه ای به این تیم داشته باشد.

قلعه‌نویی تاکید کرد: سعداوی تیم خوبی درست کرده و تعجب می‌کنم که بعضی اتفاقات می‌افتاد که باعث تاسف می‌شود. وقتی من حرکات این تیم را دیدم فهمیدم خیلی برنامه دارد و ناراحتم از اینکه چرا این رفتارها با آنها می‌شود.بازی خوب بود ولی موقعیت‌های زیادی روی دروزاه‌ها نشد.

وی تاکید کرد: از تیم داوری تشکر می‌کنم و فکر می‌کنم امروز داوری بازی مشکلی نداشت.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه صحبت‌هایش گفت: به نظر من بچه‌های ما خیلی خوب بودند ولی ایجاد موقعیت نکردند، من قبول ندارم که ما انگیزه برد نداشتیم. ما آمدیم مقابل فولاد در اهواز بازی کردیم و حتی یک موقعیت ۲۰ درصدی هم به حریف ندادیم. البته اگر ادینهو دقت می‌کرد و آن توپ را استپ می‌کرد شاید ما موفق به گلزنی می‌شدیم.

قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به این سوال که قبول دارید تراکتورسازی برای برد به زمین نیامد گفت: فولاد تیم خوبی است و این نتیجه بدی نیست، بازی در اهواز مقابل این تیم خوب سخت است و شاید من با بخشی از حرف شما موافق باشم که باید با انگیزه‌تر ظاهر می‌شدیم.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی امیدوار هستید گفت: قهرمانی دیگر برای تراکتورسازی کمرنگ شده است و باید جایگاهمان را حفظ کنیم.

خبرنگاری در خصوص وضعیت فوتبال ایران از قلعه‌نویی سوال کرد که وی گفت: جواب سوال شما به اینجا نمی‌گنجد، ولی من ۱۰ سال است که می‌گویم تکلیف فوتبال ما مشخص نیست. سلطانی‌فر اول باید تکلیف این فوتبال را روشن کند. چرا راه‌آهن، ارارات، شاهین اهواز، استقلال اهواز و …دیگر جایی در این فوتبال ندارند؟ پاس الان کجاست؟ وقتی یک تیم در یک استان حضور دارد کل استان باید پشت آنها باشند. مدیر وقتی در فوتبال هزینه می‌کند اما رئیس کارخانه می‌گوید هزینه نکن چون کارگرها گرسنه هستند دیگر کاری نمی‌شود کرد.

وی ادامه داد: قبل از اینکه سازمان تبدیل به وزارت‌خانه شود شورای عالی ورزش ۷ وزیر داشت ولی الان یک نفر است. آن زمان به جز هاشمی طبا که خیلی زحمت کشید ورزش حیاط خلوت آقایان بود و رئیس جمهور هر کسی را که در جای دیگر پستی نداشت به سازمان تربیت بدنی می‌فرستاد. متاسفانه ما مدیرانی داریم که دلشان برای این فوتبال نمی‌سوزد.مثلا  مربی مثل پورموسوی با این همه جوان با کیفیت نباید این روزها برای هزینه‌های تیمش این حال و روز را داشته باشد.