قلع و قمع۵۲ مورد ساخت‌وساز و تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان‌شرقی
قلع و قمع۵۲ مورد ساخت‌وساز و تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی آذربایجان‌شرقی

[ad_1] دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی از قلع و قمع ۵۲ مورد ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، بابک محبوب علیلو دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از قلع و قمع ۵۲ مورد ساخت و ساز و تغییر غیر مجاز […]

[ad_1]


دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی از قلع و قمع ۵۲ مورد ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، بابک محبوب علیلو دادستان مرکز استان آذربایجان‌شرقی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از قلع و قمع ۵۲ مورد ساخت و ساز و تغییر غیر مجاز کاربری در زمین‌های کشاورزی خبر داد.

وی افزود: در خصوص تغییر کاربری‌های غیر مجاز از سوی مالکین اراضی حومه تبریز با توجه به اخطاریه‌های صادر شده مبنی بر توقف عملیات ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر مجاز و عدم توجه مالکین، با همکاری نیروی انتظامی و مدیریت جهاد کشاورزی زمین‌های زراعی آزادسازی شد.

بابک محبوب علیلو ادامه داد: در این عملیات که با  حضور جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی شهرستان تبریز انجام شد، با استفاده از تجهیزات لازم برای قلع و قمع ساخت و سازهای غیر مجاز تخریب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها خاطرنشان کرد: هرگونه قطعه‌بندی و محصور ساختن و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی به ویلایی غیر قانونی بوده و با متخلفین و سودجویان برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۵/س


[ad_2]