قلعه نویی: برد حق تراکتورسازی بود
قلعه نویی: برد حق تراکتورسازی بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است برد حق تراکتورسازی بود. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، “امیر قلعه نویی” بعد تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی عنوان کرد: قبل از همه چیز به فوتبال ایران و طرفداران پرسپولیس تبریک می‌گویم؛ چرا که آقای برانکو مربی اخلاق مداری است که همیشه […]

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است برد حق تراکتورسازی بود.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، “امیر قلعه نویی” بعد تساوی تیمش مقابل پرسپولیس در گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی عنوان کرد: قبل از همه چیز به فوتبال ایران و طرفداران پرسپولیس تبریک می‌گویم؛ چرا که آقای برانکو مربی اخلاق مداری است که همیشه واقعیت فوتبال را می گوید.

وی با بیان اینکه از هوادارانمان بخاطر استقبال خوبشان از این بازی تشکر می‌کنم، عنوان کرد: دو بازی سخت در مقابل الجزیره را پشت سر گذاشته بودیم، از این رو بازیکنانم خسته بودند، ولی به خوبی توانستیم پرسپولیس را پرس کرده و فضای نفوذشان را ببندیم.

قلعه نویی تأکید کرد: پرسپولیسی که هر بازی بیش از ۱۰ موقعیت گلزنی خلق می‌کند، امروز نتوانست موقعیت گلزنی زیادی به وجود آورد که نشانگر بازی خوب ماست و همچنین گل این تیم نیز روی اشتباه فردی ما به ثمر رسید.

وی ادامه داد: در دقایق انتهایی دو موقعیت بسیار خطرناک گلزنی را هدر دادیم و اگر آن توپ‌ها گل می‌شد، الان ما برنده بازی بودیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی در پاسخ به این سئوال که آیا تراکتور می تواند امسال سهمیه آسیایی کسب کند، گفت: این بازی برای ما خیلی مهم بود، چون اگر پرسپولیس را شکست می دادیم، می توانستیم به جمع تیم های بالای جدول برگردیم، ولی باتوجه به عملکرد خوب بازیکنانم، همچنان به ادامه لیگ امیدوارم.

وی افزود: تیمی که بعد از دو بازی فشرده بازیکنانش از نظر بدنی آماده باشند، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و از سوی دیگر در نیم فصل دوم اکثر بازی هایمان را خارج از خانه و با تیم‌های رده بالای جدول انجام دادیم.