قطار توسعه صنایع آذربایجان شرقی در ایستگاه موم های بهداشتی
قطار توسعه صنایع آذربایجان شرقی در ایستگاه موم های بهداشتی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی موم های دندانپزشکی و بهداشتی مورد استفاده در رشته های دندانپزشکی و محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد که ماده ای استراتژیک در این رشته صنعتی محسوب می شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان ظهر امروز در ادامه پیگیری های خود در راستای توسعه سرمایه‌گذاری صنعتی […]



رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی موم های دندانپزشکی و بهداشتی مورد استفاده در رشته های دندانپزشکی و محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد که ماده ای استراتژیک در این رشته صنعتی محسوب می شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، صابر پرنیان ظهر امروز در ادامه پیگیری های خود در راستای توسعه سرمایه‌گذاری صنعتی از تنها تولید کننده انواع موم‌های داندانپزشکی و بهداشتی کشور در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شرکت نوآوران آذر موم یکی از واحد‌های فعال و مهمی است که ظرفیت توسعه دارد و بخش مهمی از نیاز مواد اولیه واحد‌های دیگر را تامین میکند.

وی ادامه داد: موم های دندانپزشکی و بهداشتی مورد استفاده در رشته های دندانپزشکی و محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد که ماده ای استراتژیک در این رشته صنعتی محسوب می شود.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی افزود: شرکت نوآوران آذر موم توانسته در عین تامین مواد اولیه واحد‌های تولیدی از خروج ارز از کشور نیز ممانعت می‌کند.

وی گفت: با پیگیری هایی که صورت گرفته فاز توسعه این شرکت در حجم ۲۰ برابر فاز فعلی در شهرک صنعتی شهید سلیمانی در دست اقدام است که با رفع مشکلات پیش رو سرعت بیشتری خواهد گرفت.

شرکت نوآوران آذر موم در شهرک صنعتی شهید سلیمی واقع شده و با ۵۰ نفر اشتغال ظرفیت تولید سالانه ۱۰ هزار تن انواع موم های بهداشتی را دارد.

پیشتر پرنیان از صدور مجوز توسعه شرکت مولیبدن مس اهر خبر داده بود.

توسعه واحد فعال صنعتی از جمله برنامه های حمایتی سازمان صمت آذربایجان شرقی عنوان شده است.

انتهای پیام/