قدردانی امام جمعه تبریز از حضور مقتدرانه تیم ملی ایران در برابر اسپانیا
قدردانی امام جمعه تبریز از حضور مقتدرانه تیم ملی ایران در برابر اسپانیا

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی از حضور مقتدرانه تیم ملی ایران در برابر اسپانیا قدردانی کرد. در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم آمده است :   بسم الله الرحمن الرحیم     امشب بنده هم به همراه همه ملت ایران از رسانه ملی شاهد […]

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی از حضور مقتدرانه تیم ملی ایران در برابر اسپانیا قدردانی کرد.

  • در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 

امشب بنده هم به همراه همه ملت ایران از رسانه ملی شاهد تلاش و همت بلند ورزشکاران ایران عزیزمان بودم.

یوزهای آسیایی ایران با صف آرایی در برابر تیم ملی اسپانیا صحنه هایی را خلق کردند، تا بار دیگر نهال امید در دل های با نشاط مردم قهرمان میهن عزیزمان جوانه بزند.

امشب قلب یک ایران در ورزشگاه کازان آرنا روسیه تپید، هر چند نتیجه بازی خلاف خواست قلبی مان رقم خورد اما به قول تراکتوری ها عیبی یوخ و فوتبال ادامه دارد.

بازی شرافتمندانه فرزندان رشید این مرز و بوم نشان از شایستگی های آنان دارد و این شکست چیزی از ارزش های والای جوانان عزیزمان کم نمیکند اما وظیفه همه مسئولان برای توجه و برنامه ریزی در جهت ظهور توانایی های آینده سازان ما را سنگین تر می کند.

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش‌های ارزنده مربیان و مسئولان ورزش، سربلندی روزافزون نوجوانان و جوانان عزیزمان را از خدای منان مسئلت دارم./

با آرزوی پیروزی در بازی بعد؛ یاشاسین ایران

سید محمدعلی آل هاشم 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز

پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۷