قدرت نمایی دلاوران هوا نیروز جلوه‌ای بی‌نظیر از تاریخ دفاع مقدس
قدرت نمایی دلاوران هوا نیروز جلوه‌ای بی‌نظیر از تاریخ دفاع مقدس

استاندار آذربایجان شرقی، گفت: قدرت‌نمایی هوشمندانه و شجاعانه دلاوران هوا نیروز در دوران هشت سال دفاع مقدس با ضربه‌های مهلکی که بر دشمن وارد ساختند، جلوه‌ای بی‌نظیر را در تاریخ دفاع مقدس رقم زده و نام آنها برای همیشه در تاریخ ماندگار کرد. در ادامه این دیدار اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار با فرمانده هوانیروز […]

استاندار آذربایجان شرقی، گفت: قدرت‌نمایی هوشمندانه و شجاعانه دلاوران هوا نیروز در دوران هشت سال دفاع مقدس با ضربه‌های مهلکی که بر دشمن وارد ساختند، جلوه‌ای بی‌نظیر را در تاریخ دفاع مقدس رقم زده و نام آنها برای همیشه در تاریخ ماندگار کرد.

در ادامه این دیدار اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی در دیدار با فرمانده هوانیروز جمهوری اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای هوانیروز ، اظهار داشت: آسایش و امنیت امروز کشور مدیون خون شهدا و تداوم این هوشیاری و دفاع جانانه در برابر دشمنان و ادامه راه شهدای عزیز است.

جبارزاده افزود: حماسه‌های نیروهای پرتوان هوانیروز، آنها را برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار کرده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی بیان کرد: همکاری برای توسعه و حمایت از جنبه‌های مختلف یگان‌های هوانیروز، به ویژه در مواقع حوادث غیرمترقبه در منطقه گره‌گشا است.

وی ادامه داد: در بازه‌های زمانی مشخص در راستای حمایت هرچه بهتر، یگان‌ها از نزدیک بازدید شده و با حضور در یگان‌ها بحث‌های فنی و مشکلات بررسی و گزارش آنها ارایه می‌شود و بر اساس این گزارشات هر کاری که از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم.

جبارزاده در ادامه با تأکید بر اینکه استانداری در کنار یگان هوانیروز بوده و هست، خاطرنشان کرد: در تبریز امکانات مناسبی وجود دارد و باید از این امکانات ایجاد شده با مدیریت به موقع از آن استفاده کنیم.