قتل ۲ نفر بر اثر نزاع خانوادگی در تبریز
قتل ۲ نفر بر اثر نزاع خانوادگی در تبریز
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: قاتلی که 2 نفر از اعضای خانواده را به قتل رساند و 3 نفر دیگر را مجروح کرده بود در صحنه جرم دستگیر شد.

به گزارش قلم پرس، ابراهیم محمودی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری و اختلاف خانوادگی در یکی از محلات تبریز، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳،یگان فوریت و پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد فردی که تازه از زندان شده بود به علت اختلافات خانوادگی  با همسرش با ورود به منزل پدرزنش با باز کردن شیلنگ کاز اقدام به آتش زدن خانه و سپس با استفاده از قمه، پدر زن،همسر،فرزند،مادرزن و عموی همسرش را با ضربات قمه مجروح که مجروحان به بیمارستان منتقل که پدرزن و عموی همسر قاتل به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: قاتل در حین دستگیری با قمه به سمت ماموران حمله ور شده که ماموران پلیس با استفاده از قانون بکارگیری سلاح ضارب را زمین‌گیر و دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با بیان اینکه درتحقیقات پلیس مشخص شد علت و انگیزه  قتل اختلافات خانوادگی بوده است، گفت: پلیس در برخورد باجرائم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/