قانون محوری،تکیه بر عقلانیت و خردورزی مهم‌ترین اولویت‌هایم است
قانون محوری،تکیه بر عقلانیت و خردورزی مهم‌ترین اولویت‌هایم است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: قانون محوری، تکیه بر عقلانیت و خردورزی را اولویت خود می‌دانم. به گزارش لم پرس به نقل از ایسنا، رحیم شهرتی فر در جمع کارکنان و کارمندان معاونت سیاسی و امنیتی استانداری با قدردانی از زحمات چهار ساله سعید شبستری خیابانی در این مسئولیت، اظهار کرد: از […]

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: قانون محوری، تکیه بر عقلانیت و خردورزی را اولویت خود می‌دانم.

به گزارش لم پرس به نقل از ایسنا، رحیم شهرتی فر در جمع کارکنان و کارمندان معاونت سیاسی و امنیتی استانداری با قدردانی از زحمات چهار ساله سعید شبستری خیابانی در این مسئولیت، اظهار کرد: از حسن اعتماد آقای استاندار به خودم تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم در طول خدمت خود در مسئولیت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، بیشترین و بهترین خدمت را برای مردم استان داشته باشم.
 وی افزود: از دکتر شبستری نیز به دلیل نقش بسیار ویژه در انتصاب بنده به فرمانداری تبریز در سال‌های گذشته و همچنین انتصاب در معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کمال تشکر را دارم. برای ادامه منش و اخلاق دکتر شبستری در کسوت معاونت سیاسی تلاش می‌کنم و امیدوارم ایشان ما را تنها نگذارد و از راهنمایی‌هایش در حوزه های مختلف استفاده کنیم. خیلی اصرار کردیم که آقای شبستری، همچنان به مسئولیت خود در پست معاونت سیاسی و امنیتی ادامه دهد، ولی به دلایل شخصی و عللاقه وافر به فعالیت علمی، نپذیرفت.
وی با اشاره به آغاز خدمت خود به جمهوری اسلامی ایران در سن ۱۸ سالگی و مبارزه با رژیم بعثی عراق در سنین نوجوانی اظهار کرد: ۲۰ ساله بودم که مسئولیت ۳۰۰ نفر را در یکی از عملیات های ایام جنگ تحمیلی پذیرفتم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در اکثر مقاطع سنی خود، در خدمت مردم و نظام اسلامی بوده ام ابراز کرد: از این پس نیز تلاش می کنم در راستای اجرا و تبیین سیاست های دولت تدبیر و امید در استان تلاش کرده و رضایتمندی مردم را بیش از پیش افزایش دهم.
 بر اساس گفته شهرتی‌فر، ثمره‌ی افزایش رضایتمندی مردم از دولت تدبیر و امید، حضور پرشور در پای صندوق‌های رای و انتخاب مجدد دکتر روحانی به عنوان رییس جمهور بود. علی‌رغم وجود برخی مشکلات همچون مشکلات اقتصادی، مردم از دولتمردان راضی بودند و با اقبال و استقبال بیشتری، رییس جمهور خود را برگزیدند.
وی با اشاره به نقش دکتر جبارزاده، استاندار پیشین آذربایجان شرقی در ایجاد وحدت و همدلی در بخش های مختلف استان و به ویژه تمامی نیروهای مسلح، دادگستری، اطلاعات و … اظهار کرد: از این پس نیز باید با تشریک مساعی و وحدت و همدلی، این مسیر را ادامه دهیم.
وی قانون محوری، تکیه بر عقلانیت و خردورزی در امور و مسائلی از این دست را مهم‌ترین اولویت‌های خود برشمرد و اظهار کرد: به توسعه متوازن اعتقاد داریم و تمامی تلاش خود برای تحقق این مهم در تمامی حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … را به کار می‌گیرم. خوشبختانه در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی دکتر شبستری و مدیریت ارشد استان؛ سال گذشته استان آذربایجان شرقی به عنوان استان برتر در حوزه امنیتی انتخاب شد که باید قدر این نعمت را بدانیم و بتوانیم وضعیت خود را تثبیت کرده و یا بهبود بخشیم.
بر اساس گفته شهرتی‌فر، مراسم تکریم از زحمات چهار ساله دکتر شبستری، در جلسه شورای اداری استان به صورت ویژه برگزار خواهد شد.