فکری: بازیکنان نفت اسم ندارند اما توانمندند / ایرانی‌ها در آسیا خوب کار کرده‌اند
فکری: بازیکنان نفت اسم ندارند اما توانمندند / ایرانی‌ها در آسیا خوب کار کرده‌اند

محمود فکری در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: پس از کسب یک امتیاز خوب از بازی با سپاهان که بازیکنانم با انگیزه و پرتلاش نشان دادند، اکنون نیز تمام تیم با انگیزه کار می کند و بازیکنان خیلی دوست دارند در بازی های باقی مانده امتیازات بهتری […]

محمود فکری در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: پس از کسب یک امتیاز خوب از بازی با سپاهان که بازیکنانم با انگیزه و پرتلاش نشان دادند، اکنون نیز تمام تیم با انگیزه کار می کند و بازیکنان خیلی دوست دارند در بازی های باقی مانده امتیازات بهتری را به دست آورند. در حال انجام تمرینات خیلی خوبی هستیم و برای بازی با مس رفسنجان آماده می شویم.

وی افزود: امیدوارم شاگردانم برای بازی با مس در یک شرایط بسیار خوب باشند و بتوانیم با ارائه یک بازی خوب، سه امتیاز را به دست آوریم. می دانیم بازی سختی مقابل تیم قدرتمند و با جایگاه خوبِ مس رفسنجان داریم اما امیدواریم که برد را ازآن خودمان کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درخصوص دخیل نبودن در بستن تیم و انتظار بالای مردم مسجدسلیمان از او برای تحول در این تیم باتوجه به همکاری خوب گذشته نیز گفت: من تمام تلاشم را می کنم تا تیمم هم بازی های خوبی ارائه دهد و هم امتیازات لازم را به دست آورد. ضمن این که با توجه به شرایطی که تیم دارد ما از بازی های باقی مانده در وهله اول به فکر حداقل امتیاز هر مسابقه و نباختن هستیم و در کنار آن نیز نگاهی به پیروزی داریم. امیدوارم به صورتی کار کنیم تا به نقطه امن برسیم و خیال مان از ماندن در لیگ برتر راحت شود و هدف مان هم در وهله اول رسیدن به نقطه امن است.

وی تاکید کرد: امیدواریم با کمک مسئولان شهری و استانی در بحث پشتیبانی و پرداخت حق و حقوق بازیکنان و روحیه ای که از این طریق به تیم تزریق می شود، بازیکنانم نیز تمام تلاش خود را کنند تا بتوانیم نتایج خوبی را در ادامه مسیر رقم بزنیم و نفت را به جایگاه های بهتری برسانیم.

فکری درباره این که برخی باتوجه به تغییرات مکرر در راس کادرفنی، نفت را از گزینه های سقوط می دانستند، گفت: من به جز توانایی هایی که در خودم برای کمک به نفت می دیدم، دیدم که نفت مسجدسلیمان بازیکنان بسیار خوبی دارد که می توانند در رقم خوردن نتایج خوب کمک کنند. البته خیلی از نفرات ما جوان هستند اما پتانسیل شان هم برای بهتر شدن و هم این که بتوانند خود را به تیم های دیگر معرفی کنند، بالا است. یکی از دلایلی که به مسجدسلیمان آمدم، حضور بازیکنان توانمند در نفت بود که شاید اسم نداشته باشند اما توانمند و با انگیزه هستند.

وی درباره عملکرد تیم های استقلال، پرسپولیس، فولاد و تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا نیز عنوان کرد: چهار تیم ایرانی بازی های خوبی را تا این جا ارائه داده اند و خوب کار کرده اند و امیدواریم که روندشان به همین صورت ادامه داشته باشد. همچنین با توجه به این که مسابقات هر سه روز یک بار است، کار خیلی سخت است اما امیدوارم با برنامه ریزی های درست بتوانند به مرحله بعد صعود کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پایان نیز خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: آقای حیدری همیشه همکاری خوبی با تیم های نفتی خوزستان داشته و همیشه کمک به این تیم ها از دغدغه های او بوده است که امیدوارم این بار نیز به موقع به نفت مسجدسلیمان کمک کند و با رساندن پول به باشگاه، باعث شود تا تیم در وضعیت بهتری قرار بگیرد. امیدوارم کمک او و دیگر مسئولان استانی منجر به این شود که هم نمایندگان فعلی خوزستان در لیگ برتر حفظ شوند و هم این که تیم استقلال خوزستان مجوز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

انتهای پیام