فعالیت ۷۰۰ واحد تولید مبل در شهرستان مرند
فعالیت ۷۰۰ واحد تولید مبل در شهرستان مرند
فرماندار مرند از فعالیت بیش از ۷۰۰ واحد تولید مبل در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ واحد تولید مبل با اشتغال بیش از ۱۲۰۰ نفر در حال فعالیت است و بعد از ملایر، شهرستان مرند قطب تولید مبل در کشور به شمار می‌آید.

به گزارش قلم پرس،از مرند، داوود عباسی فرماندار مرند امروز در جلسه شورای اداری شهرستان مرند که با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی تشکیل شد با ارائه گزارشی از عملکرد ۹ ماهه خود، خواهان تفویض اختیارات برای فرمانداری در جهت حل مشکلات شهرستان شد و اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم تکمیل راه ارتباطی مرند به خوی و مرند به جلفا است، چراکه در این مسیرها هر ساله شاهد تصادفات فراوانی هستیم.

وی افزود: برگزاری جلسات جذب سرمایه‌گذاری به صورت مداوم در این شهرستان انجام شده و دارای خروجی‌های بسیار زیادی از جمله راه‌اندازی ۷۰ واحد تولیدی، فعال کردن ۱۰ واحد نیمه فعال و احیای ۲۵ واحد تعطیل است.

فرماندار مرند از فعالیت بیش از ۷۰۰ واحد تولید مبل در این شهرستان خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ واحد تولید مبل با اشتغال بیش از ۱۲۰۰ نفر در حال فعالیت است و بعد از ملایر، شهرستان مرند قطب تولید مبل در کشور به شمار می آید ولی به دلیل نبود نمایشگاه دائمی عرضه مبل این صنعت در کشور شناخته نشده است.

عباسی با بیان اینکه ۵۰ درصد از موانع صنعتگران در شهرستان طی ۹ ماه اخیر حل شده است، یادآور شد: با حضور میدانی در واحدهای صنعتی تمامی مشکلات این واحدها جمع‌آوری شد و سپس با برگزاری جلسات رفع موانع تولید، مشکلات آنها که اغلب بروکراسی اداری در واگذاری زیرساخت‌ها بود، رفع شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی پس از این نشست در ملاقات چهره به چهره با تعدادی از شهروندان مرندی، به مسائل و مشکلات آنان رسیدگی و دستورهای لازم برای حل مشکلات آنها را صادر کرد.

انتهای پیام/