فضاسازی‌ گسترده شهر برای ایام محرم
فضاسازی‌ گسترده شهر برای ایام محرم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز از فضاسازی‌ گسترده و اکران حدود ۳۰ بیلبورد و عرشه در شهر برای ایام محرم خبر داد. به گزارش قلم پرس، سعید حاجی زاده با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری شهادت سالار شهیدان امام حسین(ع) گفت: در معابر و میادین پرتردد و بزرگ شهر با […]

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز از فضاسازی‌ گسترده و اکران حدود ۳۰ بیلبورد و عرشه در شهر برای ایام محرم خبر داد.

به گزارش قلم پرس، سعید حاجی زاده با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری شهادت سالار شهیدان امام حسین(ع) گفت: در معابر و میادین پرتردد و بزرگ شهر با هدف گرامیداشت ماه محرم و ایجاد فضای معنوی مناسب برای عزاداری امام حسین(ع) پرچم ریسه ای و بیرق مشکی نصب شده است.

وی از اکران طرح های فرهنگی متناسب با ایام محرم بر روی بیلبوردها و عرشه های پل ها خبر داد و گفت: از نواها و اشعار قدیمی محرم که برای مردم آشنا هستند در طرح های امسال استفاده ویژه ای شده است.

حاجی زاده افزود: این طرح ها با نواهای قدیمی «حسینه یئرلر آغلار گویلر آغلار»، «یئل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینین پرچمی»؛ «جانیمیز اولسون سنه قوربان حسین، ماه محرم اولدی ساخلا عزاحسینه» و اشعاری با همین مضمون مزین شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز همچنین از سیاه پوش نمودن سطح شهر خبر داد و افزود: از تمامی فضاهای تبلیغاتی شهر برای این ایام استفاده می کنیم.