فرود اضطراری هواپیمای آسمان در فرودگاه شیراز/ تعیین هواپیمای جایگزین برای مسافران
فرود اضطراری هواپیمای آسمان در فرودگاه شیراز/ تعیین هواپیمای جایگزین برای مسافران

پرواز شماره ۶۵۵۴ شرکت آسمان که عصر جمعه شیراز را به مقصد مسقط عمان ترک کرده بود، به دلیل به وجود آمدن مشکلات فنی مجبور به بازگشت به فرودگاه مبدا شد. به گزارش قلم پرس ایسنا، این پرواز ساعت ۴:۲۰ عصر جمعه دقایقی پس از پرواز از فرودگاه شیراز به دلیل نقص فنی در موتور […]

پرواز شماره ۶۵۵۴ شرکت آسمان که عصر جمعه شیراز را به مقصد مسقط عمان ترک کرده بود، به دلیل به وجود آمدن مشکلات فنی مجبور به بازگشت به فرودگاه مبدا شد.

به گزارش قلم پرس ایسنا، این پرواز ساعت ۴:۲۰ عصر جمعه دقایقی پس از پرواز از فرودگاه شیراز به دلیل نقص فنی در موتور مجبور به بازگشت و فرود در فرودگاه مبدا شد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی شرکت آسمان هواپیمایی که مشکل فنی داشته ایرباس ۳۲۰ بوده است که بدون مشکل مسافران را به زمین نشانده و برای هیچ یک از آنها حادثه ناگواری رخ نداده است.

این شرکت اعلام کرده که مشکل فنی به وجود آمده دلیل تصمیم خلبان به بازگشت بوده است و به منظور حفظ ایمنی مسافران، پرواز به طور کامل انجام نشده است.

شرکت آسمان اعلام کرده که یک فروند ایرباس ۳۴۰ را به منظور پشتیبانی از این هواپیما در نظر گرفته که برای انتقال مسافران از شیراز به مسقط پرواز خواهد کرد.

این شرکت همچنین از مسافران خود عذرخواهی کرده و دلیل این تصمیم را حفظ ایمنی آنها عنوان کرده است.