فرهنگ بسیج، فرهنگ خدمت به مردم و جان‌فشانی برای انقلاب است
فرهنگ بسیج، فرهنگ خدمت به مردم و جان‌فشانی برای انقلاب است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که فرهنگ بسیج، فرهنگ ایثار و اخلاص، خدمت به مردم و جان‌فشانی برای انقلاب است، گفت: بسیج ثابت کرده است که هر جا انقلاب و نظام نیاز داشته باشند در صحنه حاضر است. به گزارش قلم پرس، اسماعیل جبارزاده در مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج […]

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که فرهنگ بسیج، فرهنگ ایثار و اخلاص، خدمت به مردم و جان‌فشانی برای انقلاب است، گفت: بسیج ثابت کرده است که هر جا انقلاب و نظام نیاز داشته باشند در صحنه حاضر است.

به گزارش قلم پرس، اسماعیل جبارزاده در مراسم اجتماع بزرگ بسیجیان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اظهار داشت: خدای بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق عنایت کرد تا در چنین روزی گرد هم بیاییم و اهمیت بسیج و ضرورت تداوم راه آن را یادآوری کنیم.

وی با اشاره به رسالت‌هایی که بر عهده بسیج گذاشته شده است، گفت: بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس با تدارک و آموزش نیروهای مردمی در کنار سایر رزمندگان خوش درخشید و رشادت، شهامت و از جان گذشتگی در راه دفاع از میهن و انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

جبارزاده اضافه کرد: در سال‌های بعد از جنگ نیز بسیجیان در روزهای سخت و حوادث غیرمترقبه به کمک مردم شتافته‌اند و بسیج همواره اولین نیرویی بوده است که در صحنه خدمت به مردم حضور می‌یابد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به خدمات بسیجیان در عرصه‌های مختلف سازندگی، عمرانی، بهداشتی و درمانی و کمک به محرومان و مستضعفان، گفت: بسیج ثابت کرده است که هر جا انقلاب و نظام نیاز داشته باشند وارد عمل شده و به عنوان نیروی مخلص در صحنه خدمت به مردم حاضر می‌شود.

وی با بیان این که فرهنگ بسیج، فرهنگ ایثار و اخلاص، خدمت به مردم و جان‌فشانی برای انقلاب است، افزود: بسیج، الگوی مقاومت همه ملت‌های مظلوم و تنها راه غلبه بر دشمنان اسلام است و امروز شهدای مدافع حرم که از خیل بسیجیان هستند در دفاع از مردم مظلوم عراق و سوریه در جبهه‌های جنگ حضور می‌یابند.

جبارزاده با بیان این که رمز موفقیت و عامل ماندگاری بسیج، معنویت، تقوا و اخلاص بسیجیان است، افزود: اگر می‌خواهیم ادامه‌دهنده راه مقدس شهدا باشیم باید این عامل را تقویت کرده و از خودسازی شروع کنیم؛ امروز بسیجیان باید کم‌ادعاترین، پاک‌ترین و فداکارترین انسان‌ها باشند و مردم بوی شهدا را از بسیجیان استشمام کنند.

استاندار آذربایجان شرقی حراست از سنگرهای مساجد را از دیگر رسالت‌های بسیج عنوان کرد و گفت: مساجد، خاستگاه انقلابیون و بسیجیان بوده و امروز هم مساجد باید پایگاه‌های بسیج و سنگرهای مقاومت و تربیت نیروی انسانی متعهد در راه دفاع از انقلاب باشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: امروز گرد هم آمده‌ایم تا به نمایندگی از مردم غیور و عاشورایی آذربایجان، خطاب به فرمانده معظم کل قوا اعلام کنیم که ما بسیجیان و خط‌شکنان عاشورا و فاتحان بدر و خیبر همانند هشت سال دفاع مقدس آماده جان‌فشانی در راه انقلاب تحت امر ایشان هستیم.