فرهنگسرای ولیعصر تبریز افتتاح شد / ریشه تمام فرهنگسازی ها را بایددر دوران کودکی هرانسانی متجلی کرد
فرهنگسرای ولیعصر تبریز افتتاح شد / ریشه تمام فرهنگسازی ها را بایددر دوران کودکی هرانسانی متجلی کرد

مراسم افتتاحیه فرهنگسرای ولیعصر بعد از ظهر جمعه ۲۴ اسفند در محل فرهنگسرا، با حضور فرهیختگان و جمعی از هنرمندان و نویسندگان به همت خانم دکتر فراهنگ پور مدیریت فرهنگسرا برگزار شد. به گزاش خبرنگار قلم پرس، در این مراسم پروفسور رسولی در رابطه با قلمرو محیط زیست و ظهور ناهنجاریهای زیست محیطی و تغییرات […]

مراسم افتتاحیه فرهنگسرای ولیعصر بعد از ظهر جمعه ۲۴ اسفند در محل فرهنگسرا، با حضور فرهیختگان و جمعی از هنرمندان و نویسندگان به همت خانم دکتر فراهنگ پور مدیریت فرهنگسرا برگزار شد.

به گزاش خبرنگار قلم پرس، در این مراسم پروفسور رسولی در رابطه با قلمرو محیط زیست و ظهور ناهنجاریهای زیست محیطی و تغییرات معنا دار در اقلیم منطقه و هم چنین از بین رفتن تراکم جنگل ها هشدار داده و سخنرانی نمودند.

در ادامه “شهین باهر”شهردار کلانشهر تبریر ضمن تبریک و اظهار امیدواری جهت رونق یافتن مکان های فرهنگی در استان، با اشاره به اینکه تبریز شهر اولین ها بوده و اهمیت فرهنگ سازی ها در راستای توسعه شهری، گفت: در این خصوص همگان باید یاری کنند و همکاری های لازم صورت گیرد.

 

همچنین دکتر فرناز فراهنگ پور ضمن قدردانی از حضور اساتید عالیقدر در زمینه های سیاسی و اجتماعی و دانشگاهی و اقتصادی گفت: فرهنگ وعناصر آن سرمایه های اجتماعی بنیادین و راهبر سایر ابعاد توسعه همچون توسعه سیاسی واقتصادی است که تنها ازطریق نظام آموزشی رسمی برآورده نخواهدشد و نیازبه آموزشهای غیررسمی ازجمله فرهنگ سراها خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: جامعه امروز ایران ،نیازمند بازشناسی و بازتعریف اهداف و فعالیتهای فرهنگی بوده و توجه اندیشمندان و فرهیختگان وسیاستگذاران و سیاستمداران را می طلبد.

مدیرعامل فرهنگ سرای ولیعصر ادامه داد: عمده فعالیت های مهم فرهنگسرا به دلیل عام بودن فرهنگ و فرهنگسازی، توجه به تمام ابعاد زندگی بشری بوده و  دپارتمانهای مختلف در فرهنگسرا تشکیل خواهد شد.

وی اضافه کرد: ریشه تمام فرهنگسازی ها را در دوران کودکی هرانسانی باید تجلی کرد.

در نهایت از حضور فرهیختگان کلانشهر، رییس کمسیون فرهنگی شورای تبریز دکتر دبیری  و زهرا ساعی نماینده مجلس شورای اسلامی، شهردار تبریز و دبیر شورای کلانشهر تبریز و سعید نیکو خصلت عضو شورا و نائب رییس کمسیون فرهنگی و ملک محمدی عضو دپارتمان دوره های کارآفرینی و اعضای موسسه توسعه زیستی دکتر فرشی و مهندس ژیلا عباسپور  کمال تشکر و قدردانی شد.

 

 

سرویس عکس: ژیلا عباسپور