فرماندار تبریز: در مقاطع مختلف درباره دخالت اعضای شورا در برخی امور تذکر داده بود
فرماندار تبریز: در مقاطع مختلف درباره دخالت اعضای شورا در برخی امور تذکر داده بود

فرماندار تبریز گفت: هم‌اکنون ۳ عضو شورای شهر و تعدادی از کارکنان شهرداری تبریز بازداشت شده‌اند که این امر ناشی از تخلفات این افراد محسوب می‌شود. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس؛رحیم شهرتی‌فر درباره دستگیری سه عضو شورای شهر تبریز اظهار کرد: رویکرد فرمانداری صرفاً بررسی مصوبات شورای شهر است و در […]

فرماندار تبریز گفت: هم‌اکنون ۳ عضو شورای شهر و تعدادی از کارکنان شهرداری تبریز بازداشت شده‌اند که این امر ناشی از تخلفات این افراد محسوب می‌شود.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری فارس؛رحیم شهرتی‌فر درباره دستگیری سه عضو شورای شهر تبریز اظهار کرد: رویکرد فرمانداری صرفاً بررسی مصوبات شورای شهر است و در زمینه تخلفات اعضای آن وظیفه‌ای ندارد.

وی افزود: بررسی مصوبات شورای شهر اصلی‌ترین وظیفه فرمانداری است، به طوری که وقتی موردی تصویب شده و به فرمانداری ارجاع داده می‌شود، این مصوبات برای تطابق با قانون در فرمانداری بررسی می‌گردد.

این مسئول اضافه کرد: هم‌اکنون سه عضو شورای شهر و تعدادی از کارکنان شهرداری تبریز بازداشت شده‌اند که این امر در واقع ناشی از تخلفات افراد محسوب می‌شود که باید از آن به عنوان جرم یاد کرد.

شهرتی‌فر نظارت بر این‌گونه موارد را وظیفه نهادهای دیگر دانست و ادامه داد: دستگاه‌هایی مثل اداره اطلاعات، حراست‌ها و … باید در این زمینه به وظایف خود عمل کنند.

وی یادآور شد: فرمانداری در مقاطع مختلف به طور شفاهی و کتبی درباره دخالت اعضای شورا در برخی امور تذکر داده بود که توجهی به این تذکرات نشده است.

این مسئول درباره علت بروز این تخلفات و جرایم تصریح کرد: پرونده را نخوانده‌ام و موضوع را نمی‌دانم و بهتر است پس از اینکه پرونده از لحاظ قانونی بررسی شد در این مورد اظهارنظر کرد.

شهرتی‌فر تاکید کرد: در حال حاضر فقط اتهاماتی متوجه افراد است و حتی ممکن است از این اتهامات تبرئه شوند.

وی در پاسخ به احتمال دستگیری اعضای دیگر شورا و مجموعه شهرداری تبریز در ادامه این پرونده خاطرنشان کرد: چون از مضمون پرونده اطلاعی ندارم در این مورد نمی‌توانم پیش‌بینی داشته باشم.