فراخوان تحریم شبکه سعودی العربیه به دلیل ترویج تبلیغات اسرائیلی
فراخوان تحریم شبکه سعودی العربیه به دلیل ترویج تبلیغات اسرائیلی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش «الجبهه الشعبیه لتحریر فلسطین» (جبهه مردمی برای آزادی فلسطین) از ملت این کشور و ملل عرب خواست که شبکه سعودی العربیه را تحریم کنند. این جنبش با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد، نباید اجازه داد که این شبکه در اراضی فلسطین اشغالی فعالیت کند؛ زیرا «یکی از بوق‌های […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش «الجبهه الشعبیه لتحریر فلسطین» (جبهه مردمی برای آزادی فلسطین) از ملت این کشور و ملل عرب خواست که شبکه سعودی العربیه را تحریم کنند.

این جنبش با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد، نباید اجازه داد که این شبکه در اراضی فلسطین اشغالی فعالیت کند؛ زیرا «یکی از بوق‌های فتنه و ابزارهای رسانه‌ای است که برنامه‌های مشکوکی دارد».

خبرگزاری معاً ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، برنامه‌های این شبکه، در راستای کمک به رژیم صهیونیستی است و از زمان تأسیس، در حال دروغ‌پراکنی و تبلیغ دیدگاههای مخالف ملت و مقاومت فلسطین است.

این جنبش تأکید کرد، العربیه در حال ترویج تبلیغات اسرائیلی است که واقعیت را دروغ جلوه می‌دهد و مبارزه عادلانه ملت فلسطین را تروریسم می‌داند.

به گفته این جنبش، العربیه همچنین در تلاش است که دشمن صهیونیستی را قربانی جلوه دهد و درباره خروج فرماندهان مقاومت و خانواده‌هایشان، دروغ می‌گوید.

جنبش مذکور تصریح کرد، دروغ‌های العربیه درباره مهاجرت این فرماندهان به مصر، فقط در راستای اهداف خبیث است.

جبهه مردمی از نقش رسانه‌های مقاومت و همسو با ملت فلسطین قدردانی کرد؛ رسانه‌هایی که واقعیت کشتارها و نابودیهای رژیم صهیونیستی را به تصویر می‌کشد.

انتهای پیام/ص