علی نصیریان: در آشفته‌بازار امروز جهان هنر می تواند امید را در دل مردم زنده نگاه دارد
علی نصیریان: در آشفته‌بازار امروز جهان هنر می تواند امید را در دل مردم زنده نگاه دارد

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: آنچه در آشفته‌بازار امروز جهان می‌تواند فشار موجود بر مردم را کاهش داده و امید را در دل آنها زنده نگاه دارد، هنر است. علی نصیریان در دیدار صمیمی اهالی فرهنگ و هنر رئیس جمهور با بیان اینکه استمرار حیات ملت ایران ثمره فرهنگ غنی این ملت است که از گذشته به […]

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: آنچه در آشفته‌بازار امروز جهان می‌تواند فشار موجود بر مردم را کاهش داده و امید را در دل آنها زنده نگاه دارد، هنر است.

علی نصیریان در دیدار صمیمی اهالی فرهنگ و هنر رئیس جمهور با بیان اینکه استمرار حیات ملت ایران ثمره فرهنگ غنی این ملت است که از گذشته به ما به ارث رسیده است، گفت: آنچه در آشفته‌بازار امروز جهان می‌تواند فشار موجود بر مردم را کاهش داده و امید را در دل آنها زنده نگاه دارد، هنر است.

وی افزود: در طول تاریخ بیش از آنکه به داشته‌های فرهنگی خود اتکاء داشته باشیم به داشته‌های طبیعی اتکاء کرده‌ایم و لازم است از میراث فرهنگی خود به نحو شایسته‌تری بهره بگیریم.

 

ستاره اسکندری بازیگر سینما و تئاتر نیز در این مراسم با تشکر از رئیس جمهور و دولت تدبیر و امید برای آنکه مجال فعالیت برای اهالی فرهنگ و هنر در دولت‌های یازدهم و دوازدهم بیش از گذشته فراهم بوده است، اظهار داشت: ما با شما عهد کردیم و تلاش کردیم تا به عقب باز نگردیم و امروز با وجود برخی گله ها و خستگی، هرگز ناامید نبوده و ناامید نخواهیم شد.