جزئیات لغو سخنرانی علی مطهری در همدان / به دلیل کسالت لغو شد
جزئیات لغو سخنرانی علی مطهری در همدان / به دلیل کسالت لغو شد

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی علت لغو سخنرانی اش در دانشگاه بوعلی سینا همدان را تشریح کرد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی مطهری، با اشاره به لغو سخنرانی اش در دانشگاه بوعلی سینا همدان اظهار داشت: این سخنرانی به دلیل کسالتی که بنده داشتم لغو شد و مسئله خاصی […]

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی علت لغو سخنرانی اش در دانشگاه بوعلی سینا همدان را تشریح کرد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، علی مطهری، با اشاره به لغو سخنرانی اش در دانشگاه بوعلی سینا همدان اظهار داشت: این سخنرانی به دلیل کسالتی که بنده داشتم لغو شد و مسئله خاصی در این زمینه رخ نداده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: همه مراحل برای انجام این سخنرانی طی شده بود اما از روز گذشته دچار کمر درد شدم و از آنجایی که باید  زمینی و با خودرو به همدان می رفتم، به توصیه پزشک این سفر لغو شد.

وی گفت: دانشگاه بوعلی سینا در دهه فجر از بنده برای سخنرانی در زمینه دهه فجر و آرمان های انقلاب اسلامی دعوت کرده بود که به تعویق افتاد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: سعی می کنم در اولین فرصت به همدان و دانشگاه بوعلی سینا بروم تا لغو این سخنرانی را جبران کنم.