علم و دانشی که در راستای سلامت بشر به کار گرفته شودمطمئنا جزو علوم برتر است
علم و دانشی که در راستای سلامت بشر به کار گرفته شودمطمئنا جزو علوم برتر است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در جهان امروز در زمینه های مختلفی فعالیت های علمی انجام می شود در این مسیر علم و دانشی که در راستای سلامت بشر به کار گرفته شودمطمئنا جزو علوم برتر و مورد نیاز جامعه است. به گزارش قلم پرس، رحیم شهرتی‌فر، معاون استاندار آذربایجان شرقی شامگاه دیروز […]

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در جهان امروز در زمینه های مختلفی فعالیت های علمی انجام می شود در این مسیر علم و دانشی که در راستای سلامت بشر به کار گرفته شودمطمئنا جزو علوم برتر و مورد نیاز جامعه است.

به گزارش قلم پرس، رحیم شهرتی‌فر، معاون استاندار آذربایجان شرقی شامگاه دیروز در مراسمی که با عنوان «ضیافت از مزرعه تا میز غذا» که به‌مناسبت افتتاح محصولات فراسودمند رستوران تانسو برگزار شد، گفت: اقدامات موثر علمی که با همت اساتید و دانشجویان در راستای ارتقا سلامت آحاد جامعه صورت می‌گیرد، تحسین‌برانگیز است.
وی ادامه داد: به‌کارگیری علم و تجربه در موضوع امنیت غذایی و سلامت جامعه یک حرکت قابل توجه است که مصرف غذاهای سالم را به عنوان یک فرهنگ در جامعه رواج می‌دهد.
شهرتی‌فر همچنین با تاکید بر اینکه علوم غذایی جزو علوم برتر و مورد نیاز جامعه هستند، اضافه کرد: علم باید همواره برای جامعه ما سودمند باشد و در عمل نیز ابعادی از جامعه را ارتقا ببخشد که ما در موضوع غذاهای فراسودمند شاهد تعبیر چنین تعریفی از علم هستیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در جهان امروز در زمینه های مختلفی فعالیت های علمی انجام می شود در این مسیر علم و دانشی که در راستای سلامت بشر به کار گرفته شودمطمئنا جزو علوم برتر و مورد نیاز جامعه است.

وی اضافه کرد: امنیت غذایی و سلامت جامعه اگر با علم و تجربه توام باشد یک حرکت قابل توجه و فرهنگ سازی بشمار می رود و مطمئنا مورد نیاز جامعه است.

شهرتی فر بیان کرد: معرفی مواد عذایی فراسودمند یک حرکت علمی و حاصل همکاری استادان و دانشگاهیان برای تولید و حرکت ساازنده علمی بوده و مرتبط با سلامت  آحاد جامعه قدم برداشته  شده و ای موفقیت را باید تبریک گفت.