علت حادثه ترمینال سنندج نقص فنی نفتکش و تردد در ساعت غیرمجاز بود/ ۱۱ نفر کشته و ۹ نفر زخمی شدند
علت حادثه ترمینال سنندج نقص فنی نفتکش و تردد در ساعت غیرمجاز بود/ ۱۱ نفر کشته و ۹ نفر زخمی شدند

سخنگوی سازمان اورژانس با اعلام آخرین آمار قربانیان و مجروحان تصادف اتوبوس مسافربری با نفتکش در سنندج از ادامه عملیات جست و جو برای یافتن مفقودین احتمالی خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ ‌مجتبی خالدی در مورد جزئیات و تلفات حادثه ترمینال سنندج اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ دقیقه بامداد امروز حادثه‌ تصادف اتوبوس […]

سخنگوی سازمان اورژانس با اعلام آخرین آمار قربانیان و مجروحان تصادف اتوبوس مسافربری با نفتکش در سنندج از ادامه عملیات جست و جو برای یافتن مفقودین احتمالی خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت؛ مجتبی خالدی در مورد جزئیات و تلفات حادثه ترمینال سنندج اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۰ دقیقه بامداد امروز حادثه‌ تصادف اتوبوس با تانکر حامل مواد نفتی و وانت اعلام شد که موجب حریق این سه خودرو شده بود و بلافاصله نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان اورژانس افزود: متاسفانه در این حادثه ۱۱ نفر فوت کردند و ۹نفر به مراکز درمانی اعزام شدند .

وی بااشاره به احتمال افزایش آمار قربانیان حادثه همچنین گفت: این تصادف موجب آتش گرفتن خودروها شده بود که آتش با حضور عوامل آتش نشانی اطفا شد.

سخنگوی اورژانس تاکید کرد: عملیات جست و جو برای یافتن مفقودین احتمالی ادامه دارد.

همچنین سردار حمیدی فرمانده پلیس راه نیز با اعلام اینکه علت حادثه در دست بررسی است، گفت: احتمالا نقص فنی نفتکش و تردد در ساعت غیرمجاز آن علت این حادثه باشد.

به گزارش ایسنا، در این حادثه یک تانکر حامل نفت مازود با اتوبوس مسافربری سنندج- تهران

یک تانکر حمل نفت مازود با یک دستگاه اتوبوس مسافربری سنندج- تهران هنگام خروج اتوبوس از ترمینال مسافربری سنندج روی داد و منجر به آتش سوزی اتوبوس شد.

لازم به ذکر است؛ طی دو روز گذشته این دومین مورد از حادثه آتش سوزی اتوبوس در سنندج بوده است.