ظریف در نشست اضطراری مجازی سازمان همکاری اسلامی درباره تحولات فلسطین شرکت کرد
ظریف در نشست اضطراری مجازی سازمان همکاری اسلامی درباره تحولات فلسطین شرکت کرد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در دومین مقصد سفرش به اروپا در رم پایتخت ایتالیا حضور دارد، امروز (یکشنبه) ۲۶ اردیبهشت ماه در نشست اضطراری مجازی وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در باره جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آخرین تحولات فلسطین حضور یافت. به […]

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در دومین مقصد سفرش به اروپا در رم پایتخت ایتالیا حضور دارد، امروز (یکشنبه) ۲۶ اردیبهشت ماه در نشست اضطراری مجازی وزیران امور خارجه سازمان همکاری اسلامی در باره جنایت‌های رژیم صهیونیستی و آخرین تحولات فلسطین حضور یافت.

به گزارش فارس، در پی تجاوزات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی، سازمان همکاری اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) نشست فوق‌ العاده‌ای برگزار کرد.

«فیصل بن فرحان» وزیر خارجه عربستان سعودی پس از این نشست، گفت که «مخالفت کامل خود را با اقدامات تنش‌زای اسرائیل در قدس شرقی اعلام می‌کنیم و از جامعه بین‌الملل می‌خواهیم که برای توقف فوری عملیات نظامی، سریعا دست به کار شود». (اینجا بخوانید)

گفتنی است درگیری بین مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه (۲۰ اردیبهشت) و پس از پایان مهلت مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد. سازمان دفاع مدنی در غزه  امروز اعلام کرد که از آغاز بمباران‌های اسرائیل، ۱۴۱ نفر از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/