ظرفیت مراکز اقامتی آذربایجان‌شرقی تکمیل شد
ظرفیت مراکز اقامتی آذربایجان‌شرقی تکمیل شد

[ad_1] مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌.شرقی از تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی استان طی هفته جاری خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، احمد حمزه‌زاده امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی با توجه به ارائه گسترده اطلاعات گردشگری همچنین تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در بسیاری از نقاط استان، پس از تعطیلات […]

[ad_1]


مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌.شرقی از تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی استان طی هفته جاری خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، احمد حمزه‌زاده امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی با توجه به ارائه گسترده اطلاعات گردشگری همچنین تکمیل و تجهیز زیرساخت‌های گردشگری در بسیاری از نقاط استان، پس از تعطیلات عید فطر شاهد حضور چشمگیر گردشگران است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌‌شرقی ادامه داد: به دنبال این امر، طی این هفته  با وجود عدم تعطیلی رسمی تمام هتل‌ها و مراکز اقامتی استان با افزایش تخت‌های خود، ظرفیت صد درصدی را برای حضور مهمانان آماده نمودند که به‌طور کامل تکمیل شده‌اند.

حمزه‌زاده یادآور شد: افزایش سطح خدمات ارائه شده در این مراکز و بازرسی‌های مداوم مسوولان این اداره‌کل برای رفع هرگونه مشکل احتمالی به صورت جدی در حال انجام است تا رضایت گردشگران را بیش از پیش جلب کنیم.

مجموع هتل و هتل آپارتمان‌های ستاره دار آذربایجان‌شرقی ۷۴ باب با تعداد ۱۴ هزار تخت استاندارد است.

انتهای پیام/س


[ad_2]